22 Kasım 2009 Pazar

YSL Rouge Volupte


Canım bebeklerim benim..

Strawberry sayesinde hayatıma giren mutluluk kaynaklarım..

Çok rötarlı bir yazı oldu biliyorum.. Anca vakit ayırabildim..

Soldaki #10 Provocative Pink. Sağdaki #14 Orange Shiver.

YSL Rouge Volupte bu sene (hatta bu yazın başında) çıkan bir seri. Strawberry'deki ürünlerin bayat olduğunu iddia edenlere kapak olsun.

Her birine 25 TL ödeyerek sahip olmak ayrı bir zevk çünkü asıl satış fiyatları 34$ (Sephora'da ve YSL'nin kendi sitesinde)

Tekin Acar'da ise 63TL'ye satılıyorlar.

Rujlar hala indirimde.. Provocative Pink kalmamış ama Orange Shiver'ı satın almak için Click Click..

İşte bu müthiş rujlar bu şahane ambalaja sahipler. Mücevher gibi. Çok şık.

Rujlar inanılmaz yoğun renk yapısına sahip. Dudağa şöyle bir sürüyorsunuz, anında renk veriyor. Güzel, meyveli bir kokusu var (Mango).

Üstüne parlatıcı sürmeye hiç gerek yok, gayet parlaklar.

Nemlendirme açısından da gayet başarılı.

Bir de, sanırım hemen bitecekler, geçen gece pembeyi sürdüm, 1-2 kere lavaboya gidip tazeledim, anında kısaldı rujun boyu. :) Aman neyse bitsinler hemen, bitsinler ki yenileri gelsin..

Ambalajı o kadar güzel ki, çantaya atamıyorum, hala kutularında duruyorlar. Çizilmelerinden korkuyorum.. :(

Rujun kapağının üstünde minicik bir ayna var. Ruj sürmek için yeterli değil ama yine de acil durumlarda iş görebilir..


#14 Orange Shiver.

Aslında bunun bir de #15 Extreme Coral rengi var. Çok benziyorlar ama Extreme Coral çok iddialıydı. Bu daha günlük, kısmen daha naturel.

Yukarıdaki foto rujun gerçek rengini pek yansıtmıyor. Normalde bu kadar nude değil. Hemen aşağıya bakalım..

Evet, işte rujun esas rengi bu.

Ben bu rengin bana yakışacağını düşünmüştüm ama olmadı ya. Pek ısınamadık birbirimize. Dişlerimi sarı gösterdi :)

Sarışın olduğum için bana pek uygun değil. Kumral olanlara daha çok yakışacağını düşünüyorum..

Bu da meşhur #10 Provocative Pink. Rengine vuruldum resmen. Çok neon olmasına rağmen çekinmeden sürebiliyorum. Yakıştırdım kendime.
Gayet cart bir fuşya. Sarışınsanız, muhakkak edinin. Just Makeup şu yazısında Provocative Pink'ten bahsetmişti, swatch fotoğrafı çok başarılı.. Bende daha koyu durdu gerçi.. Bir de kardeşim nedir o dudaklar ya.. :) Birkaç günlüğüne bana dudaklarını ödünç verir misin JM? Ufak bir işim var :)



Rujların seri numaraları son derece alakasız görüldüğü gibi :) Worldwide Strawberry..
Provocative Pink'in kutusunun üzerinde Rusça bir etiket vardı. Rusya'dan geldi sanıyorum..

Flaş altında..


Flaşsız. Bulanık ama idare edin..

Son sözüm şu : hazır indirimdeyken kaçırmayın bu rujları, sonra üzülürsünüz.

10 comments:

merqure on 22 Kasım 2009 23:26 dedi ki...

jm nin dudaklarını ben de istiyorum!!! ama ödünç değil,ömür boyu bende kalsınlar!!! :)

Sıla Yılmaz on 23 Kasım 2009 00:15 dedi ki...

ambalaj süper ama aklımı çalamayacaksın :)

Sim on 23 Kasım 2009 10:02 dedi ki...

JM duy sesimizi.. :)
Siuuu sırf ambalaj değil bak ruj da süper.. Altı üstü 25 TL, sinemaya gitme bunu al :)

Unknown on 23 Kasım 2009 19:44 dedi ki...

Kızlar vereyim hemen, sizden kıymetli mi;)
Güle güle kullan canım, rujlar harika! Süper bir fırsat oldu bizler için;)

nily21 on 24 Kasım 2009 09:43 dedi ki...

hep bu ambalajlar aklımı çeliyor zaten...çok güzeller güle güle kullan

Sim on 24 Kasım 2009 12:03 dedi ki...

JM ok o zaman, Cumartesi saat 20:00'ye rez yaptırıyorum. :)

Nilgün, evet ambalajlar süper gerçekten ama içi de güzel bu sefer :) Yumuşacık yoğun renkli rujlarrr

Jaensue on 25 Şubat 2010 13:50 dedi ki...

harikalar renklere bittim gule gule kullan;)

Sim on 27 Şubat 2010 12:04 dedi ki...

Jaensue : Saol.. Provocative Pink ile aram çok iyi ama, diğeri ile pek yok :) adın Cansu herhalde.. güzel nick, sevdim :)

Sevda dedi ki...

soldaki bendede var ama kalin dudak olmadimi pek fazla iyi olmuyo acikcasi. dolabimda duruyor, surmeye cesaret edemedim pek :D sagdakinin resimleri icin tesekkurler, strawberrynette gördum ama aliyimi almayimi bi karar veremedim ama burdaki resimlerden gayet guzele benziyor onuda alayim:D

Sim on 1 Mart 2010 23:50 dedi ki...

Sevda : ben pembeyi deli gibi sürüyorum :) hiiç umrumda değil bakışlar öyle diyim.. :) ama turuncu olanla pek aram yok.. aldığımdan beri bir tek yukarıdaki fotoğrafları çekerken sürdüm..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada