5 Kasım 2009 Perşembe

Biri Kozmosim'i Durdursun..


Hayır, tamam zor günler geçiriyorum.


Evet, sivilce bastı yüzümü. Hem de beyaz beyaz uçlu.. Berbat görünüyorum.


Ve evet bu durum belirsiz ve uzun bir süre daha devam edecek.


Peki tüm bunlar devamlı alışveriş yapmam için yeterli bahaneler mi?


Aslında değil. Ya da bilmiyorum. Kozmetik alışverişi yapmak için bahaneye gerek var mı?


Peki ya alıp da kullanmadıklarım ne olacaklar? MUA'da takas olaylarına mı girsem acaba? Hiç denemedim..


Ya da bir ürünü bitirene kadar yenisini almamak için kendi kendime söz versem? Project 10 pan midir neyse işte..


Yine aldım bişiler. Blog'u sevgilim de okuyo zaman zaman. Sevgilim kızma bana e mi :)


Here we go again.. Click click :



Anna Sui - Lipstick #002 Or argent


Yves Saint Laurent Rouge Volupte #14 Orange Shiver


8 comments:

eb on 5 Kasım 2009 22:18 dedi ki...

Güle güle kullan canımcım , bende cheapsmellsten verdim bu akşam (:

Sıla Yılmaz on 6 Kasım 2009 11:55 dedi ki...

gel ben seni bir öğlen kahveye kaçırim canım

Sim on 6 Kasım 2009 13:48 dedi ki...

eb hayırlı olsun. Sorun olursa sor e mi..

Siu, kahve kesmez beni.. Şöyle bi akşamüstü drink'i alsak? :) Denize nazır? Sigara içilen biyer olsun yalnız.. Olur mu :)

eb on 6 Kasım 2009 21:07 dedi ki...

sorun oldu bile :( yanlş sipariş vermişim yarım yamalak ingilizcemle ürünü iade etmek istediğimi siparişin hemen ardından yazdım ama sabah ürünü postaladıklarını yazdılar. boşu boşuna sipariş vermiş oldum.

Sim on 6 Kasım 2009 23:27 dedi ki...

Hay allah, kötü olmuş, iade etmeyi önersen? Şansını dene mutlaka.. Kabul etmeliler..

eb on 7 Kasım 2009 12:59 dedi ki...

Tatlım denedim ben siparişi 5 kasım saat 22.00 gibi verdim saat 23.00 gibi de iptal için mail attım ama 6 kasımda siparişin yola çıktığını söylediler pek inandırıcı durmuyor aslında :S

Sim on 7 Kasım 2009 19:22 dedi ki...

peşini bırakma, çirkefleş gerekirse :)
bir daha alışveriş yapmayacağım sizden vs yaz bence.. Yani ben olsam kesin takip eder, peşini bırakmazdım..

eb on 7 Kasım 2009 20:17 dedi ki...

yapmam lazım aslında dur bi deniyim (:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada