26 Kasım 2009 Perşembe

essence Cooling Eye Stick


essence Cooling Eye Stick..
Fiyatını hatırlamıyorum ama maksimum 2-3 EUR olmalı. Ruj gibi bir ürün, çevirerek açılıyor.
Amacı göz altlarını nemlendirmek. Hafif kırışıkların görünümü azaltmak vs vs.
Bir kere şunu söyleyeyim gerçekten serinletici bir ürün. Buz kalıbını cilde dokundurur gibi oluyor sürünce. Yazın kullanmak büyük keyifti benim için.

Nemlendiriyor da. Ama kırışık azaltma vs...sanmıyorum ya. Pek başarılı değil. Sürmesi eğlenceli sadece.
Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay. Ben Aralık'ta aldım, neredeyse 1 yıl olacak, hala kullanıyorum valla, bir zararını görmedim. (ne bilinçsize, ne talihsiz bir açıklama)
Açıkçası rutin cilt bakımımda kullanmıyorum. Çerez gibi birşey çünkü bu, pek ciddiye alamadım yani :)
TV izlerken, arkadaşlarıma kalmaya gittiğimde, evde geçirdiğim günlerde elimin altında durması yetiyor bana..
Ha bi de, bu ürünün benzerini daha önceden Vichy çıkarmıştı.. Fotoğrafı aşağıda. O da cooling etkili bir üründü..Bir kere eczanede denemiştim. Uzun soluklu kullanmadım Vichy'i, belki essence'a göre daha iyidir..

4 comments:

modamakyajveben on 27 Kasım 2009 00:54 dedi ki...

hımm,iyiymiş ama pek gerekli bi ürün değil sanırım.
keyifli keyifli kullan canım:)

Sim on 28 Kasım 2009 13:22 dedi ki...

yani işte.. eğlencelik bişi..

ozgur on 23 Şubat 2010 00:34 dedi ki...

essencedaha iyidir

Sim on 23 Şubat 2010 11:50 dedi ki...

özgür : bilmem.. Vichy'i kullanmadım.. Bu fena değil ama bi etkisini görmedim. Sürmesi eğlenceli sadece :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada