22 Kasım 2009 Pazar

4 Çocuk İstiyorum. Hepsi Erkek Olsun.




.....Kozmosim bargains with God......

Bu yazının kozmetikle falan alakası yok, tamamen kişisel.
4 çocuk istiyorum, hepsi erkek olsun istiyorum. Hayatımdaki 5 erkeğin kilit noktası olmak istiyorum. Egolarım tavan yapsın istiyorum. (evet hafif ölçüde narsistik bir yapıya sahibim)

Annem "önce birini doğur da göreyim seni" diyor. Ve haklı çünkü feci tahammülsüz bir insaım :)

Doya doya yaşayıp 35'imden sonra hayatımı sadece 4 oğluma adamak istiyorum.

Nihat Odabaşı döktürmüş, Gülben şahane, çocuklar zaten bir olay..

Allah nazarlardan saklasın ama zamanı gelince benim de olsun tamam mı? Anlaştık?





Fotoğraflar : www.hurriyet.com.tr

11 comments:

Aslı on 22 Kasım 2009 16:10 dedi ki...

Gülben Ergen'den pek de hoşlanmam ama bu çocukları yok mu, bayılıyorum! O Atlas ne güzel bir çocuktur! O bebeciklerin yanakları nasıl bir ısırmalıktır! Ben de hep oğlum olsun istiyorum, eşim de "Oh işte kızımız olcak, ben de annen seni erkek istiyordu diyeceğim" diye kızdırıyor...

Sim on 22 Kasım 2009 16:12 dedi ki...

Aslıcım, açıkçası ben de pek haz etmem kendisinden, feci yapmacık geliyor. Ama çocuklar şahane ve kadın cidden güzel.. Surat, el-ayak, gülüş güzel yani, hakkını yemeyelim.. :)

Sıla Yılmaz on 22 Kasım 2009 17:33 dedi ki...

bende bolca çocuk istiyorum :) ama ne zaman başlayacak bu serüven bir fikrim yok :)

Sim on 22 Kasım 2009 17:49 dedi ki...

Plan şu :
35'e kadar bolca gezilir. Yenilir, içilir, değişik ülkeler görülür vesaire. 35'te ilki dünyaya gelir.
37'de ikincisi
39'da üçüncüsü
41'de dördüncüsü (41 kere maşallah tadında)

Böylece 41 yaında hayattan bezmiş, kilo almış, yaşlı bir kadın olunmaz, oyuncak sektörünü, çizgi filmleri takip eden, 4 çocuk peşinde koşturmaktan dolayı zayıf ve fit (bkz. Angelina) ve hayatta herşeyi yaşamış genç & olgun bir kadın olunur..

Nası?

merqure on 22 Kasım 2009 20:08 dedi ki...

anacım angelina daha yeni 30 oldu diye biliyorum ben,yanlışım varsa düzeltin,kadın bence yaşına göre feci çökük duruyor..ayrıca 2 yılda bir çocuk doğuramazsınız şekerler,bünyaniz elvermez,verse de doğacak çocuktan hayır beklenmez..9 ay hamilelik + bi iki ay loğusalık + 2yıl tıbba göre vucudunu nadasa bırakma dönemi olmalı yani her çocuk arasında yaklaşık 3 yıl olmalı... yoksa ne doğacak bebişten hayır gelir ne de annenin kendisinden...
bu arada gülben güzel kadın ama bana pek sevimli gelemiyor nedense... allah çocuklarını bağışlasın...

Sim on 22 Kasım 2009 20:19 dedi ki...

merqure Angelina 75'liymiş şimdi baktım. 34 yani. Yaştan ziyade çocukların peşinde koşturmaktan dolayı fit kalmasından bahsetmiştim zaten..
Yahu neden olmasın? Hayallerimi suya düşürme şimdi. Aralarında 2 yaş olan birçok kardeş tanıyorum ben?
Aksi takdirde derhal evlenip çalışmalara başlamam lazım..

merqure on 22 Kasım 2009 23:22 dedi ki...

:) angelinayı niyeyse öyle hatırlamışım..ama yine de çökük görünüyo bence :) brad ve çapkınlıkları tabii,ama eden bulur mu diyorlardı ne??
tıbba göre konuştum canım,ben de tıp öğrencisiyim ve evliliğim bile 30 umu bulacak bu gidişle..bikaç yıl tadını çıkarayım derken benim de 35ten önce olmaz sanırım bebiş :)o yüzden 4 değil de sağlıklı 2 tane olabilirse menopozdan önce ne ala :) :) tabii bu yazdıklarım kendim için şeker...

Sim on 23 Kasım 2009 10:01 dedi ki...

Ya merqure bırak tıbbı falan :)

Hayal kuruyorum şurda :)

O zaman şöyle yapalım, 35'te bir ikiz, 39'da bir ikiz daha.. (ailemde çok ikiz var, olasılığım yüksek..)

Bu nasıl? Anlaştık mı? :)

özge on 23 Kasım 2009 18:23 dedi ki...

yaaa simcim yapmaaaaa.Ben hep erkek istedim pazar günü ilk kez kıskandım gülben ergeni.
Ben kız olursa diye çocuk yapamıyorum:)allah affetsin ama erkek istiyorum çok istiyorum erkek olsun doğururum

Sim on 24 Kasım 2009 12:04 dedi ki...

Yaaa öle demek :) Ben de fena halde erkek çocukçuyum ama işte en önemlisi sağlık sonuçta..

merqure on 24 Kasım 2009 12:27 dedi ki...

süper o zaman..iki kere doğur 4 tane olsun :) ekonomik,pratik ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada