10 Kasım 2009 Salı

BESE : The Body Shop Pink Pepper



Türkiye'de var mı bilmiyorum, ben İtalya'dan almıştım. "Pink Pepper" aslında bir seri. Parfümü var, yağı var, losyonu var vs. Bu da vücut kremi.
Hiç güzel değil. Kokusunu beğenmedim. İlk kokladığımda güzel gelmişti, ama sonradan hiç sevmedim. Çok baharatlı. Tarçın, biber, zencefil kokuları geliyor burnunuza. Sanki mutfaktaki baharatlık dolabını açmış gibi :) O kadar kötü..
Losyonun kıvamı da kötü. Jöle-jel arası garip bi kıvamı var. Vıcık vıcık. Nerede Body Shop'un güzelim butter'ları..
Ben bunu başucuma koydum. Arada aklıma gelirse ayaklarıma sürüyorum uyumadan önce :)
Ezdim resmen ya..

1 comments:

Alışveriş on 19 Kasım 2009 14:23 dedi ki...

Thanx You

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada