30 Kasım 2009 Pazartesi

BESE : Max Factor Lipfinity


Max Factor Lipfinity # Enthusiastic. 2.3ml.

Cheapsmells'i ilk keşfettiğim dönemlerde satın almıştım. Renk alakasız aslında ama fiyatı 2.15 pound olduğu için düşünmeden atmıştım sepete.. Denemek için iyi bir fırsattı..

Kutunun içinden iki parça ürün çıkıyor. Biri uzun süre kalıcı ruj (gloss şeklinde) biri de nemlendirici stick. Gün içerisinde nemlendirici stick'i sürerek rujun parlaklığını ve nemini dengeliyoruz.. güya..
Ruj berbat.. Sanki suluboyayı alıp dudaklarıma sürmüşüm gibi kurutuyor. Mat, soluk bir renk veriyor. Eğer dudaklar çatlak ya da nemsiz ise, pelte pelte duruyor dudakta..
Ay çok başarısız işte, öyle böyle değil..
Kokusu da bir tuhaf zaten.. Hiç beğenmedim. Sadece nemlendirici stick'i kullanabiliyorum bazen. O da aklıma gelirse..
Yeni Lipfinity rujlar değişmiş. İki tarafı da gloss şeklinde. Birinde ruj diğerinde parlatıcısı var. Belki yeni seri daha başarılıdır, siz yine de deneyin. Bu bendeki ürün eski sürüm ve gerçekten berbat.
Bir daha long-lasting lipstick olayına girmiyorum. Tövbe.


2 comments:

Adsız dedi ki...

ben uzun zamandır kullanırım ve de çok mennunum :)

Sim on 30 Kasım 2009 15:17 dedi ki...

nalancım, fotoğraftaki ürünü mü kullanıyorsun yoksa yeni sürüm mü?

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada