15 Kasım 2009 Pazar

PASTEL Professional Eye Palette


PASTEL cicilerimin en başarılı ürünlerinden biri "Professional Eye Palette # 10 Woodland".



Meşhur pütürlü ambalajın içerisinden çıkan ışıl ışıl altın rengi bir kutusu var.




Kutuyu açınca içerisine dikdörtgen bir ayna olduğunu görüyoruz. Göz makyajı uygulaması için güzel bir detay.



Aplikatör hijyen bakımından ayrı bir jelatin kılıf içerisinde duruyor. Bunu da sevdim. Üstelik bir tarafının sünger, diğer tarafının fırça olması büyük avantaj.



Farda 5 renk var. Hepsi kullanışlı renkler, en azından benim için öyle. En sol ve en sağdaki farlar pudramsı yapıda. Ortadaki üç renk ise metalik. PASTEL'in metalik farlarının müthiş başarısını şu yazımda anlatmıştım.



Renk detayları..

Renk detayları..

Yukarıdaki fotoğrafta ortadaki üç Metalik rengin parmağımdaki görüntüsü var. Parmaklarımı hiç bastırmadım, sadece değdirdim fara. Yapıları çok yumuşak. Renkler çok yoğun. Bi acayip olmuş Pastel'in metalik serisi..

Yukarıdaki fotoğrafta ise en sol ve en sağdaki farların parmağımdaki görüntüsü var. Bunlar diğerlerine göreçok da yumuşak değiller. Pudramsı yapıdalar fakat içlerinde minik simler var. Krem rengi kaş altı için, kahverengi ise kirpik dibi için ideal.

Bunlar da kolumdaki swatch'ları.. Renk yoğunluğuna bakar mısınız? ... :)

Diğer renk alternatiflerini görmek için buyrunuz Pastel..


2 comments:

merqure on 17 Kasım 2009 00:08 dedi ki...

bende de bu 5linin morlu pembeli olan paleti var ama ben kalıcılık ve renk verme açısından hiç memnun kalmadım..geçen yıl almıştım bu vakitlerde..acaba ürünler yenilendi mi diyeceğim,ama ambalajı fln herşeyi aynı...kalıcılığı sende nasıldı?baz kullanmıyorum ben bu arada...

Sim on 17 Kasım 2009 10:40 dedi ki...

Merqure,
Açıkçası son 1 sene içerisinde formülde herhangi bir değişiklik yapıldı mı bilemiyorum. Ben de baz kullanmam hiç. Ortadaki üç renk gayet kalıcı bence. Metalik serisi yani.. Süperler yumuşacık.. Ama en sağ ve en soldaki farlar pudramsı yapıdan dolayı biraz uçucu evet. Baz kullansak kalıcılıkları artar eminim ki..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada