29 Kasım 2009 Pazar

Evian Brumisateur


Evian'ı tanımayan yok artık.. Madonna'nın gençlik iksiri, Rahmi Koç'un vazgeçilmezi..

Mineral ve magnezyum değeri yüksek bir su Evian.

TR'de pahalı. Nasıl bir branding çalışması yürütülüyorsa, Evian artık bir statü simgesi haline geldi..

İşyerimde de bu sulardan bulmak mümkün. Ben tadından nefret ediyorum.. Pınar Madran ya da Erikli bu kokoş suya 5 basar..

Fotoğraftaki ürünümüz ise Evian Brumisateur. Geçenlerde eşantiyon olarak getirdiler. Ben de kaptım bir tane..

İçinde sadece Evian su var, başka hiçbirşey yok. TR'de satan bir yer görmedim. Yurt dışından da getirtemiyoruz çünkü basınçlı şişe... Bu durumda buldumcuk oldum tabi :)

Amacı cildi nemlendirmek, ama günlük nemlendiricinin yerine geçebilecek bir ürün değil. Gün içerisinde ara ara bunu cildimize püskürtmek gerginliği ve kuruluğu alıyor.

Ben çok sevdim. Kullanması eğlenceli ürünlerden biri daha. Ama bitince n'aparım bilmiyorum, şimdiden alışkanlık oldu, evde sürekli elimin altında olsun istiyorum...

Bu spreyi satan bir yer biliyor musunuz? Varsa n'olur söyleyin hepimiz alalım..

Muck

4 comments:

merqure on 29 Kasım 2009 23:26 dedi ki...

güzelim evian değil ama avene ve lrpnin böyle ürünleri var..ben avenei kullanmıştım ve memnındım gayet..tavsiye edebilirim...

Sim on 30 Kasım 2009 00:59 dedi ki...

hmm süper.. peki nereden satın aldınn?

MM. on 30 Kasım 2009 01:12 dedi ki...

evian küçük bir fransız kasabası ve benim oturduğum şehirden vapurla yarım saat. tam bir emekli kasabası- kumarhanelerden başka hiçbirşey yok, bir de bu kaynak suları işte. Avrupa genelinde şişe suyu dendiğinde gazlı mineralli sular akla gelir, gazsız-bizim bildiğimiz anlamda sular- genellikle çok yavandır. Evian en idare eder marka gazsız sudur, o yüzden avrupaya gelmiş türkler arasında da popülerdir. Diğer bir statü markası su da italyan Sanpellegrino'dur mesela, şeytan marka giyerden falan da bilirsiniz,bu gazlıdır yalnız.Benim komiğime giden şey, her iki su da, türkiyede bir statü göstergesiyken, isviçrede en ucuz, garda altgeçitlerde otomattan alınabilen sular.insanımızı gerçekten anlamıyorum.

Sim on 30 Kasım 2009 15:20 dedi ki...

dimi dimiii, aynen öyle..
san pellegrino güzel ama, ne natural ne de gazlı.. tam sparkling water. evian'dan ne anlıyorlar bilemedim..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada