9 Kasım 2009 Pazartesi

PASTEL Glitter Eyeliner


Renge bakar mısınız? Feci yoğun bir gece mavisi. Fotoğrafta ne kadar belli bilemiyorum ama göz kamaştırıcak kadar cart bir renk :)

Glitter Eyeliner #162

Yukarıdaki gibi yanar dönerli bir ambalaj içerisinde geliyor. Açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var. Ama açılmazsa 5 yıl civarı dayanıyor sanıyorum, çünkü üzerinde son kullanım tarihi 08/02/2014 olarak belirtilmiş.. 9g.

Ürün sadece gece mavisi glitter içeriyor. Yani gümüş rengi vs gibi başka renk karıştırmamışlar bunu sevdim.
Henüz kullanmadım, hatta hayatımda hiç glitter eyeliner kullanmadım. Annemin var bir tane MAC, bir iki kez denedim sürmeyi ama beceremedim :) Bu arada evet annem benden kokoş, pırıltılı makyaj malzemelerine zaafı var. Benim bu renkte topuklu ayakkabılarım var çok eski. Seneler evvel Mango'dan almıştım. Onlarla beraber süper durucak, şüphem yok.
Bu da kolumdaki görünümü :) ebvata şu yazısında pırıltılı eyeliner ile yaptığı bir makyajı paylaşmış. Bu eyeliner da benzer şekilde kullanılabilir kanımca.
Bir de nacizane önerim var üreticilere : şimdi bu tür ürünler uzun ömürlü olsa da bir türlü bitmiyor. Ben şimdiye dek hiç glitter eyeliner'ı sonuna kadar kullanıp bitiren birini görmedim. Diyorum ki, 9 g yerine 3-4g olarak üretilseler, daha da minik ambalajları olsa, hem fiyat da düşer? (zaten uygun ama daha da uygun olur) Mesela bir renk almak yerine iki renk birden alırız böylece, değişik değişik kullanırız.. Nasıl olur? :)

4 comments:

ebvatathemua on 9 Kasım 2009 13:02 dedi ki...

Diğer renklerini de almamak için zor tutuyorumkendimi zaten. Dediğin gibi minik boyda yapıp bir set çıkarsalar daha iyi olur aslında.
Güle güle kullan :))

Sim on 9 Kasım 2009 14:41 dedi ki...

Kesinlikle.. bitmiyolar çünkü..
Renk süper ama, feci bi mavi..masmavi..

Fashioncholic Girl on 9 Kasım 2009 17:26 dedi ki...

aynısı bende var :)

Sim on 9 Kasım 2009 19:35 dedi ki...

Nasıl? Memnun musun? Ben çok sevdim..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada