21 Kasım 2009 Cumartesi

Kozmosim Bunları Ne Yapsın?


Malum, son zamanlarda çok fazla Strawberry alışverişim oldu. Yeni müşteriler için verdikleri ürünü de uzun süredir değiştirmediler. REVLON Makyaj malzemesi..

Şu an elimde 3 tane farklı renkte Revlon fondöten var. Soldan sağa :

- #230 Shell
- #090 Natural Tan
- #260 Tawny

Aslında üçü birbirine yakın renkler. Açıkçası çok da açık renkler değiller. Anca yaza doğru kullanabilirim bunları. Ya da çok açık renk bir fondötenimle karıştırarak..

Peki, soru şu. Ben bu kadar fondöteni ne yapacağım? Her biri 30ml. Çok değil, ama az da değil yani..

Bu arada fondötenlerden ortadaki Natural Tan olanı kuru ciltler için. Diğerleri normal / karma. Hediye seçimi esnasında Strawberry bu fondötenlerin cilt tiplerini belirtmemişti. Sinir oldum. Sadece renk yazmakla olmaz ki, esas önemli olan cilt tipi..

Ben kullanana kadar bozulmalarını istemiyorum.. Acaba nasıl muhafaza etsem daha dayanıklı olurlar? Hiçbirini açmadım daha..

Birilerine hediye edeyim dedim sonra da kendi kendime güldüm. Fondötenden hediye mi olur yahu..

Üff bilemedim, tavsiye istiyorum.. Öneri istiyorum..

8 comments:

EbR on 21 Kasım 2009 11:46 dedi ki...

:) merhaba ...
sizin sessiz bir takipçinizim çk beğeniyorum yazılarınızı ... siz aldığınz ürünleri tanıtıyorsunuz ben de uygunsa bana alıyorum... strawberry alışverişlerinizi takip ederken bende siparij verdim ama kalmamıstı fondotenlerden :( dedm keske satsanızda alsam... ) benimkide farklı bir öneri.. sevgiler...

Aslı on 21 Kasım 2009 16:17 dedi ki...

Haklısın valla hediye versen, kazanan kişiye uyar mı uymaz mı belli olmaz. Satsan, bedavaya hediye verilen ürünü satmak bir acayip olur. Yılbaşı hediyesi arayıp duruyorum ben, sen de yakınlarına (Annene falan) yılbaşında ya da bayramda hediye edebilirsin... Ama en kötü ihtimalle dediğin gibi başka bir fondötenle ya da üzerine açık renkli bir pudrayla kullanabilirsin...

mughetto on 21 Kasım 2009 16:41 dedi ki...

Canım bence isteyen olursa uygun fiyattan satabilirsin.
Bunun ayıbı olmaz.
Bende de var bu üründen ve gayet başarılı bir ürün.
Revlon markası da Türkiye'de satılmayan başarılı bir marka bence.
Ama fondöten değil de renkli nemlendirici gibi kıvamları.İhtiyacı olan vardır belki.

Sim on 21 Kasım 2009 17:26 dedi ki...

Ebru : çok teşekkürler övgülerin için. ama satma fikri bana çok kötü geliyor nedense.. Hani büyük bişi olsa tamam da alt tarafı fondöten ve ben hiç ücret ödemedim bunlara :) Ama çok istiyorsan gönderiyim birini sana?

Aslı : Aslı, öneriler için çok teşekkürler, evet satmak da hediye etmek de bi garip. Sence ambalajını hiç açmadan ne kadar tutabilirim bunları?

Mughetto : Yani kapatıcılığı kötü mü? Ben kapatıcı fondöten delisiyim de.. Kullandıysan yorumlarını alabilir miyiz?? :)

Unknown on 21 Kasım 2009 19:45 dedi ki...

isteyen olduktan sonra satmanın hiçbir sakıncası yok.bu kadar fazla ürün bozulacağına makul senise sıkmayacak bir rakama verebilirsiniz.:)bende talip olabilirim.

EbR on 21 Kasım 2009 22:16 dedi ki...

tabi benımkı bır onerıydı ... :) gonderme konusunda tesekkur ederım ama bolede bana tuhaf gelır ... yeni fikirler lzm o zaman artık...

Aslı on 22 Kasım 2009 00:13 dedi ki...

Strawberry ürünlerinin, özellikle de kampanya ürünlerinin bazen son kullanma tarihi yakın ürünler olduğunu iddia ediyorlar. Ben hiç çilek alışverişi yapmadım, birkaç yerde okumuştum. Başıma gelmeden siteyi suçlamak da istemiyorum yani:)

Bir de ben mineral dışında fondöten kullanmadım hiç, o yüzden bozulur mu bozulmaz mı yorum yapmasam daha doğru olacak galiba. En güzeli Mughetto'ya sormak:)

Sim on 22 Kasım 2009 14:25 dedi ki...

Bengü : teşekkürler, ya n'apsam bilemedim.. GG sayfama mı eklesem acaba. Ama fondöten bu yahu..

Ebru : :)

Aslı : Yazdığın şey mantıklı aslında, aksi takdirde neden böyle güzel ürünleri ücretsiz gönersinler ki.. Ama biliyor musun, senelerdir alışveriş yaparım Strawberry'den ve bir sürü ücretsiz ürünüm oldu. Hepsini de kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Gerçi göz kalemi, gloss, far vs daha dayanıklı fondötene göre ama bilemiyorum..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada