2 Kasım 2009 Pazartesi

PASTEL loves Kozmosim :)



Geçen hafta işten eve geldim. Bir baktım yatağımın üzerinde bir Aras Kargo paketi. Üzerinde Pinkar kozmetik yazıyor. Hemen açtım, parçalayarak hem de :)

İçinden çıkan ürünlerin güzelliğini sizlere anlatamam. Aklım başımdan gitti. Olağanüstü kaliteli ambalajlar, muhteşem kokular ve dokular, acaip renkler :) Yok böyle bir şey..

Memlekette ne ürünler üretiliyormuş da haberim yokmuş. Dalmışım internette Dior'lara Chanel'lere; gözümün önündeki ürünleri görmemişim.. Paketten bir de profesyonel katalog çıktı. Tüm ürünlerin renk skalaları var içerisinde.

Günlerce hepsini yanıbaşımda tuttum, dokundum, sevdim, öptüm falan hatta :) Eşek kadar kız oldum, hala yeni oyuncaklara kavuşunca seviniyorum.

Hepsinin yorumları tek tek gelecek, takipte kalın.

Bu ürünlerin bana nasıl ulaştığına gelince, o kadarı da meslek sırrı olsun :)

Nazar etme ne olur, çalış senin de olur :)



9 comments:

beetlejuice on 2 Kasım 2009 21:12 dedi ki...

Oooo:) Böyle mesleğe can kurban şekerim:) Güzel günlerde sürüştür.

Sıla Yılmaz on 3 Kasım 2009 15:09 dedi ki...

pasteli seviyorum, özellikle herkesin kullandığı flormar ojelerden nefretimi bu pasteller bastırıyor :)

Sim on 3 Kasım 2009 16:07 dedi ki...

Teşekkürler beetlejuice..

Siu ben de seviyorum Pastel'i. Çok çok hemde.. Ürünleri bir görsen, süperler..

fenerbahceforever dedi ki...

evet highlighter i güzel uykusunu almış ve mutlu bir ifade sağlıyor :P ama cok pahali be..ne o ya 14 lira.. 3 tane 70 lik beer icerim onun yerine daha mutlu bir ifade saglar ;)

Fashioncholic Girl on 5 Kasım 2009 22:25 dedi ki...

bende mavi simli eyeliner'ı var çok severek almıştım :)

Sim on 5 Kasım 2009 22:38 dedi ki...

Bende de vaar :) Paketten o da çıktı. Pek yakında yorumları gelecek.. Süper renk değil mi?

sevimli dedi ki...

ya indirim var mı pastelde ve bu paketi herkese gönderirler mi nasıl oluyo

sevimli dedi ki...

ve mozaik allıgını cok merak ediyorum

PiNaR on 5 Ağustos 2010 12:11 dedi ki...

ben de istiyorum yaaa bana da yollasınlar:)özellikle maskara ve pudrasını merak ediyorum...memnun kalırsan yazar mısın lütfen:)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada