17 Kasım 2009 Salı

LANCOME Blush Subtil


Yine bu yazımda bahsettiğim Strawberry alışverişlerimden biri daha. Son derece yerinde ve ekonomik bir alışverişti, iddia ediyorum ki böyle :)

Lancome Blush Subtil Mosaique Tawny. 5.1 g. İçinde yumuşacık fırçası da var. Ben 25 TL'ye aldım. Sevil'deki fiyatı 99 TL. Lancome'un kendi sitesinde ise 29.50$.

Strawberry'de hala indirimde. Almak isteyenler buradan buyrunuz.


Kutusu pembe, bu çok güzel. Pembe ve simli. Bir de incecik ambalaj, heryere sığıyor, dar gece çantalarına bile.

Yapısı çok güzel. İncecik ve hafif. Allık yağsız bir yapıda, bunun da etkisi var tabi..

Bir de şu var, sürerken kesinlikle toz toz olmuyor. Sanırım bu sebeptendir ki, korkunç kalıcı. Sabahın göründe sürüyorum, akşam eve döndüğümde hala cildimde duruyor ve taptaze.. Akmış, dağılmış bir vaziyette de değil.

Rengi zaten uzun süredir istediğim bir renkti. Pembe, ama şeker pembe değil. Daha gülkurusuna kaçan bir ton. Bir de üç ayrı renkten oluşması rengin koyuluğunu ayarlamamızı sağlıyor. Allıkta bu detayı seviyorum, tek renge bağımlı kalmıyor insan.


7 comments:

pembe fiyonk on 17 Kasım 2009 17:32 dedi ki...

güle güle kullan canım.renkleri güzelmiş doğal duruyor.

mughetto on 17 Kasım 2009 20:04 dedi ki...

En son Bod Shoptan yeni,gül kurusu renginde allık almasaydım kesin alırdım ama renkleri aynı nerdeyse.
Bu arada benim cheapsmells alışverişim geldi,blogada yazdım.
Sevgiler

Sim on 18 Kasım 2009 10:32 dedi ki...

Ladies, evet renkler cidden güzel. çook sevdim kendisini aldığımdan beri yüzümde bu var. diğerlerine ihanet ediyorum resmen :)

Adsız dedi ki...

ben neden göremiyorum ürünü çilekte bitmiş olabilirmi acaba =((

Sim on 18 Kasım 2009 16:33 dedi ki...

Sevgili adsız, :)

Ben de baktım şimdi, evet yok gerçekten. Kalmamış sanırım. Strawberry böyle işte, kapanın elinde kalıyor. Takip etmeye devam et, muhakkak yeniden satışa çıkar.

Alışverişkolik on 14 Ocak 2010 19:20 dedi ki...

Gerçekten çok güzelmiş allık :) Ve dediğin gibi 3 farklı tonda olduğu için koyuluğunu ayarlayabiliyorsun :) Güle güle kullan cnm .) Bu arada ben blog dünyasında yeniyim.İzleyicim olursanız çok sevinirim ..
Sevgiler .

mrv on 9 Ağustos 2010 17:35 dedi ki...

ya bende aldım bu allıktan ama rengi kahveye bakıyor gibi.oysa benimki de mosaıque tawny.anlamadım neden öyle.bir de fırçası sert geldi bana.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada