1 Kasım 2009 Pazar

BESE : Bobbi Brown Lip Gloss


Evet, ilk BESE ürünü karşınızda.. :)
Bobbi Brown son 1-2 yıldır ülkemizde bilinen ve sıklıkla tercih edilen bir marka. Özellikle shimmer paletleri yok satıyor. Hemen herkesin bir BB shimmer paleti var.
Ama gloss'ları bir facia. Yani bence..
Fotoğraftaki gloss ilk Bobbi Brown ürünüm. Lip Gloss #15 Tangerine. Kendisi Harvey Nichols'dan özene bezene satın alındı tarafımdan..
Turuncu ile nude arası cici bir renk.. Güzel bir renk.
Fakat ürünün kendisi ve özellikle FIRÇASI facia.
Bir kere çok yoğun kıvamlı. Yapış yapış olan gloss'lardan-ki ben bundan nefret ederim.
En kötü yeri ise fırçası. Aşağıdaki fotoğrafta çok net görünüyor. Minicik bir fırçası var ve fırça plastikten yapılmış..Hiç doğal değil, kalıp gibi..
Sürmesi çok zor, hiç keyif vermiyor.
Kokusu da bir garip zaten, plastik gibi..
Ben bir hata ettim bu ürüne para verdim. Yemin ederim 1 ya da 2 kere sürmüşümdür maksimum. Aman siz de bu hataya düşmesin, BB gloss almayın..





8 comments:

Marjo on makeup frenzy on 1 Kasım 2009 23:36 dedi ki...

aa çok güzel olmuş BESE başlığı :P Demek o kadar kötü bir gloss ya, ben de merak ediyordum, uzak durayım :)

LittleDumBlonde on 1 Kasım 2009 23:42 dedi ki...

Yorumunu okuduğum iyi oldu alıp almamak arasında gidip geliyodum, hem de cok küçükler

Sim on 1 Kasım 2009 23:48 dedi ki...

Dimi? Ben de sevdim BESE'yi.. Hayırlı uğurlu olsun :)Evet kötü bir gloss. Popüler ama kötü işte. Ve gerçekten küçükler..Kısa Marlboro paketinden daha kısa.

Adsız dedi ki...

ama ürünün albenisi var işte:D

Sim on 2 Kasım 2009 00:25 dedi ki...

Evet ya, orası kesin.
Al-beni ama kullanma :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com on 2 Kasım 2009 07:51 dedi ki...

İlk defa duyuyorum bu markayı :)

lady Odeur on 18 Şubat 2010 16:58 dedi ki...

ben de bu glossdan almıştım ve aldığım gün kaybetmiştim :( yapış yapıştı gerçekten ama rengi çok tatlıydı

Sim on 20 Şubat 2010 13:38 dedi ki...

Lady Odeur : Arghh sinir oluyorum kozmetikleri kaybetmeye (benim de başıma sık geliyor)
Renk tatlı evet, ama sevmedim ben.. Hele fırça, facia.!

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada