3 Kasım 2009 Salı

Kozmosim iradesini kaybetti..


İşim ile ilgili çok ciddi sıkıntılarım var. Yaklaşık bir senedir aşık olarak gittiğim işime lanetler okuyarak gidiyorum. Korkunç bir "mobbing" ile karşı karşıyayım. Hiçbir şekilde sinmiyorum. Asiyim. Hakkımı koruyorum. Prim vermiyorum. vs vs vs. Ama bu savaşı verirken çok ciddi sıkıntılar yaşıyorum. Cildim bozuldu, o derece..

Peki bu stresi nasıl atıyorum? Alışveriş ile tabi ki.. İrademi kaybettim. Gelecek ekstreler şu an için umrumda değil. Bu cicileri alacak parayı kazanmak için çalışıyorum sonuçta. Tüm bu stres kozmetikler içinnnn :)

Neyse, dayanamadım, dünyanın ürününü istedim yine.. Gelsinler de görelim bakalım hep beraber. Alışverişlerim aşağıda.. Fiyatlar güncel. İlgilenenler kaçırmasın derim.. Ürün isimlerinin üzerine tıklamanız yeterli..

Öptümm


Lanvin Rumeur 50ml EDP


8 comments:

ebvatathemua on 3 Kasım 2009 13:17 dedi ki...

Benim başımda da var iki tane.
Alayına tınn alayına isyann!!!

Şu mobbingcileri, hortlasın da Moby Dick
kovalasın yaleppim, aminnn :)))

YSL rujun ambalajı da çok şık alsam mı napsam :))

Sim on 3 Kasım 2009 14:28 dedi ki...

Al al kaçırma. Çok ucuz 25 TL. Mücevher gibi zaten.
Bende de iki tane var. Biri büyük biri küçük :)
Zor ama sabır şart.

Sıla Yılmaz on 3 Kasım 2009 15:07 dedi ki...

gelir dağıtırım o işyerini:) kızdırmasınlar arkadaşımıı :)

Aslı on 3 Kasım 2009 15:59 dedi ki...

Amaaan boşver, yap alışverişini rahatla. Sıkıntından kurtulunca azıcık dikkat eder dengelersin bütçeni, önemli olan mutlu olmak

Sim on 3 Kasım 2009 16:06 dedi ki...

Siu : Evet, gel ve dağıt lütfen :) Süper olur..

Aslı : Aynen.. Beni şu an mutlu eden şey bu, gerisi umurumda değil :)

özge on 3 Kasım 2009 18:34 dedi ki...

eee canım benim o kadar zor kazanıyorsun,niye hepsini harcıyorsun
ben yaşlandım,kesin
boşver harca ya:)

Sim on 3 Kasım 2009 19:23 dedi ki...

Hahah annem de aynen böyle söylüyo işte :)Çeyiz al kızım, Jumbo'ya git kızım, nevresim al kızım.
En sonunda pes etti, "tamam hiçbişe alma git altın al, at bi kenara dursun" demeye başladı.
Haklı da olabilir, ama şu an ruh halim bunu istiyo. Böyle mutluyum. Yarın ölmeyeceğimin garantisi var mı?

aysse on 3 Kasım 2009 19:49 dedi ki...

ay aynı bugun başıma gelenler bende vurdum kendimi çileğe kendimi ysl 17 numara kırmızı ruj ile paçayı yırttım.Allah cümlemize kolaylık versin.insanlarla uğraşmak çok zor.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada