16 Kasım 2009 Pazartesi

LANVIN Rumeur


Bu yazımda bahsettiğim cheapsmells alışverişimin bir diğer ürünü Lanvin Rumeur.

9.95 pound'luk ücreti + kargo tutarı ile beraber yaklaşık 31 TL ödedim bu parfüme sadece.

Kendisi 50ml ve EDP

Bu kış sanırım sürekli Rumeur kokacağım. Ağır bir parfüm. Şöyle bir geçince ardında imza bırakan cinsten.. Ben böyle parfümleri seviyorum işte. Ağır, kalıcı olmalı. Hafif ve çiçeksi kokulardan hoşlanmıyorum pek.

Şu anki fiyatı 13.30 pound. Strawberry'de ise şu an 52 TL. Yerli kozmetik mağazalarında 110 civarından başlıyor. Sevil'de 120 TL mesela. Ben yine 1/4 oranla almış oldum. Akıllıca bir alışverişti yani..

Aslında bu da çiçeksi bir koku, ama içerisinde bolca bulunan musk sayesinde ağır bir kokuya bürünüyor..

Şişesi kalın cam. Aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi şişenin taban kısmı dökme cam, bu yüzden çantada biraz ağırlık yapabiliyor.

Ama kutusuyla, şişesiyle, kokusuyla "ben Lanvin'im, kaliteyim beeen" diye bağırıyor.

Benim gibi ağır parfüm kullananlar için isabetli bir seçim.




12 comments:

Roxelanne on 16 Kasım 2009 11:36 dedi ki...

güle güle kullan, gerçekten çok hesaplı olmuş:) ben de bu sıralar parfüm arayışındayım, denemediğim bir şey olsun istiyorum. tam olarak nasıl bir kokusu var bunun, mesela hangi parfüme benziyor?

Stil Direktoru on 16 Kasım 2009 13:21 dedi ki...

güle güle kullan canım :)

yıldız on 16 Kasım 2009 15:47 dedi ki...

ben 6 kasımda bir sipariş vermiştim cheapsmells den henüz gelmedi :( takip numarasıda yok
iç mi oldu şimdi benim siparişim:( denemelik bir tane verdim (burada okuyup) eğer elime ulaşırsa başka siparişlerimde olacaktı :

Sim on 16 Kasım 2009 16:01 dedi ki...

Roxelanne : Canım Chanel Allure diyebilirim. Ya da No:5. O tür bir parfüm. Ağır.

Stil Direktörü : Teşekkür ederimm

Yıldız : 6 Kasım erken bir tarih. Benim 6 Kasım'da verdiğim strawberry siparişim bugün elime ulaştı. Biraz zaman ver. İçin rahat olsun.. Muhakkak geliyorlar. Gelmezse haberdar et beni e mi, yardımcı olmaya çalışayım..

yıldız on 16 Kasım 2009 16:34 dedi ki...

cevap için tşk.ler
umarım bu hafta elimde olur çünkü önümüzdeki 2 hafta izinliyim:)

ben sabırsız birisiyimdir. benimde strawberry den beklediklerim var onlarıda bekliyorum. birde bu rumeur ve s.j.parker covet kokularını bilmediğim halde senin sayende almak istediğim iki parfüm :) bende çiçeksi kokuları sevmem . angel gibimi koku ? benim kullandığım parfüm nova, c.k. one , clinique aromatic elixir
en favorimdir tertemiz bir sabun kokar. bunlarda varmı böyle bir his:)
sevgiler

yıldız on 16 Kasım 2009 16:41 dedi ki...

birde rumeur 2 mi? sipariş verdiğin
yıldız

Sim on 16 Kasım 2009 19:55 dedi ki...

Yıldız, umarım beğenirsin parfümü.. İkisi de süper bence..
Rumeur Angel'a pek benzemiyor. Daha ağır, daha kadınsı. Bunda pek temiz koku durumu yok açıkçası. İstersen risk alma, git herhangi bir parfümeride dene, beğenirsen siparişini verirsin hemen..

Bu Rumeur-2 değil, sadece Rumeur. Rumeur-2 daha çok gül ağırlıklı.

Ha bu arada, 10 Kasım'da verdiğim bir cheapsmells siparişim bugün elime geldi. Akşam gördüm. Yani senin de ortalama 3-4 günün kaldı demektir :)

madammoda on 16 Kasım 2009 23:56 dedi ki...

Sekerim ben de senin heyecanina kapilip attim sepete, ama ben agir kokulari pek sevmem. Umarim buna ragmen kullanabilecegim bisiy olur. Daha da meraklandim simdi..

yıldız on 17 Kasım 2009 09:52 dedi ki...

bak senin 10 kasımdaki eline geçmiş benimki 6 kasım daha geçmedi :( bi mail atmıştım cevap geldi 4 aralık gibi elinizde olur diyolar:) oha dermişim. en geç süreyi bildiriyorlar sanırım .
peki sarah jesica parker nasıl? bu arada bunları sevilde bulabilirim dimi tekin acarda bulamadım .

Sim on 17 Kasım 2009 10:36 dedi ki...

madammoda : umarım memnun kalırsın.. ben çok sevdim.
yıldız : havaalanına yakın bir yerde çalışıyorum, bunun etkisi büyüktür sanırım. 4 Aralık en geç tarihtir bence. İçimden bir ses bu hafta gelecek diyor :)SJP hafif. Normalde hafif parfüm sevmememe rağmen beğendim çünkü Dalin gibi kokuyor. Bebek gibi :)

yıldız on 17 Kasım 2009 14:31 dedi ki...

hım havaalanı tabi:) evet sanırım 4 aralığa kadar bir daha soru sormamam için gönderilmiş cevap:))))
tşk.ler simcim

Adsız dedi ki...

harika bir koku

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada