4 Kasım 2009 Çarşamba

PASTEL Magic Touch Concealer & Highlighter



Bu yazımda bahsettiğim PASTEL ürünlerinin ilki : Magic Touch #4
#4 oluşu ilk bakışta koyu bir renk olduğu izlenimi verse de öyle değil. Bu ürünün iki rengi var.#2 ve #4.
#4 açık renk olanı. İçinde 2g Concealer ve 2g Highlighter var.
Ambalajdan başlayalım. Bir defa, Pastel'in branding çalışmasına hayran kaldım. Logosu, ambalajının pütürlü yapısı (evet böyle deli deli detaylara takılırım ben) ve ürünün kutuya yerleştirilme şekli süper.
Minicik bir ürün bu. Gece çantasında bile kolaylıkla taşınabilir.
Kutunun içinden ayrıca Pastel logolu bir aplikatör çıkıyor-ki bu detaya bayıldım. Kaç markanın aplikatöründe logo görüyoruz?
Magic Touch hem concealer hem de highlighter. Şöyle ki; ürün iki katlı cici bir ambalajda. Üst katı (yukarıdaki fotoğraf) concealer kısmı. Hafif pudra kokulu, sürümü kolay ve yağlı olmayan bir concealer içeriyor. Ürünü parmakla sürmeyi tercih ettim. Hem eğlenceli hem pratik.

Alt katında ise Highlighter bulunuyor. Çok çok ince bir aydınlatıcı. MAC pigmentlere benziyor. Amaç, concealer üzerine uygulayarak göz altlarına aydınlık bir görünüm vermek.
Bence bu müthiş pırıltıları sadece bu amaç için kullanmamak lazım. Elmacık kemiklerine sürülebilir. Kaş altına sürülebilir. Dekolteye hafif ve doğal pırıltı vermek için uygulanabilir.
Üstteki fotoğrafta elime uyguladığım concealer görünüyor. Beyaz bir tenim olmasına rağmen renk gayet aydınlatıcı. Elime nemlendirici sürmeden uyguladığım için çizgilerin arasına girmiş gibi görünüyor. Fakat aslında ürünün göz altı için üretildiğini ve oradaki ince derinin üzerinde kesinlikle böyle görünmediğini belirtmem gerek.

Concealer'ı güzelce yaydım, kutudan çıkan aplikatörle azıcık highlighter alıp hafifçe dokundurdum. Yaymadan fotoğrafını çekmek istedim, pırıltının ne kadar yoğun olduğunu görün diye :)

Highlighter yayılınca çok doğal bir aydınlık veriyor. Evet, pırıltılı bir ürün. Güneş ışığında simli duruyor. Kapalı alanlarda ise yüze çok dinlenmiş, uykusunu almış ve mutlu bir ifade sağlıyor :)
Yani, diyeceğim şudur ki, bu ürünü muhakkak deneyin. Ben çok sevdim. Fiyatı 14 TL civarında. Bu kalite için az bile.

5 comments:

pembe fiyonk on 5 Kasım 2009 01:01 dedi ki...

çok güzel anlatmışsın canım.çok yararlı oldu,hemde bu fiyata süper.ambalajlarıda harika.

Sim on 5 Kasım 2009 09:53 dedi ki...

Evet evet, kesinlikle hepimizde bulunması gereken bir ürün. Şahsen kefilim :)

Pumpkin on 6 Kasım 2009 13:51 dedi ki...

Sim, bu urunu nereden alabiliriz?

Sim on 6 Kasım 2009 23:28 dedi ki...

Pumpkin, Watsons'larda var biliyorum.
Ama en kısa sürede satış noktaları hakkında bir post yayınlayacağım. Follow me :)

Adsız dedi ki...

cok kullanıslı bir ürün..cok da güzel anlatılmıs :)) tesekkürler ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada