16 Kasım 2009 Pazartesi

Mini Make-Up Collection'a Sahip Olabilirsiniz..


Buradaki yazımda, e.l.f. alışverişim sayesinde bana ücretsiz olarak gönderilen ve asıl ürünlerden daha çok sevdiğim Mini Make-up Collection'dan bahsetmiştim.

e.l.f. UK'in portföyüne başta studio serisi olmak üzere birçok ürün eklemesi hepimizde bayram sevinci yarattı.

Bu ürün de e.l.f. UK sitesine eklenmiş. Satın almak isteyenler 15 pound karşılığında bu süper sete sahip olabilirler. Link burada. Gerçekten kullanışlı. Tam işyerindeki çekmecede tutmalık bir back-up ürünü.

Umarım satın alır ve en az benim kadar memnun kalırsınız..

Şahsen benim de 141 parçalık sette gözüm var :)

3 comments:

Archferda on 16 Kasım 2009 16:07 dedi ki...

bundan bende istiyordum bakalım belkı atarım sepete:)

Sim on 16 Kasım 2009 16:08 dedi ki...

Açıkçası ben çok memnunum. Mini mini şirin mi şirin bir kit. Çok kullanışlı.. Kaçırma bence :)

Adsız dedi ki...

çok şirin ya çok kullanışlı herşey var içinde ne kadar güzell.. ben alırsam kesin kırılırr:D tövbeliyim bidaha kırılan bişey sipariş vermicem^^

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada