6 Kasım 2009 Cuma

BESE : The Body Shop Touchpad Bronzing



The Body Shop'un ne olduğu belirsiz bir ürünü :)
Gerçekten.. Ne olduğunu ben çözemedim, satış için yardımcı olan kız da çözemedi..
Geçen yazın sonunda almıştım bunu. Hani Body Shop'ta kırmızı noktalı ürünlerde %50 indirimler yapıyorlar ya, o indirim zamanında kapmıştım.
Gördüğünüz kompaktın üzerinde sert tül gibi, hatta sinek teli gibi bi parça var. Altında da krem fondöten gibi bi malzeme..
Parmağınızı o tele sürüyosunuz, elinize belli belirsiz ürün geliyor. Sonra ürünü yüzünüze sürüyorsunuz ve cildiniz bronz oluyor. Vadedilen bu..
Ama olmuyor işte.. Fondöten desem, değil. Renkli nemlendirici desem, o da değil.
Sadece minicik shimmer bırakıyor ciltte. Onu elde etmek için de parmağı epey bi bastırmak gerekiyor..
Gereksiz, manasız, amaçsız bir ürün. Almayın.

4 comments:

beetlejuice on 6 Kasım 2009 21:08 dedi ki...

Kozmosim, bende de var bu üründen ve ben de hiç memnun değilim. O sinek teli gibi şeyi kenarından kaldırıp çıkardım ben. Ürün daha rahat sürülüyor öyle. Ben mat allıkları ışıltılı yapmak istediğimde üzerine sürüyorum. Başka da bir işe yaramıyor zaten:)

Sim on 6 Kasım 2009 23:25 dedi ki...

Evet ya, gerçekten berbat bir ürün. Ama sinek telini kaldırıp atmak iyi fikirmiş, tırnak törpüsü işe yarar çıkartmak için, dimi? :)

mughetto on 12 Kasım 2009 20:36 dedi ki...

Bende de var bu üründen ve o teli bende söktüm attım.Ben makasla cırt cırt kestim :)
Ama pek işe yaramıyor bu ürün sahiden, bende indirime kanıp aldım ama rahat 4-5 sene geçti üstünden.Tekrar mı çıkarmışlar anlamadım?

Sim on 12 Kasım 2009 21:03 dedi ki...

Berbat ya sorma, ben geçen yazın sonunda aldım. İndirimdeydi diye, almaz olaydım :(

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada