7 Kasım 2009 Cumartesi

Cheapsmells Parfümlerim Geldi..



Son zamanlarda verdiğim siparişlerden ilki geldi :) Sipariş tarihi ile elime ulaşma tarihi arasında 9 gün var. Gerçi işyerimin adresini veriyorum, işyerim Atatürk Havalimanı'na yakın bir yerde ve büyük bir yer, bu yüzden kısa sürede elime ulaşıyor olabilir..

Buradaki yazımda siparişlerimden bahsetmiştim. Bu siparişte iki parfümüm geldi. Lanvin Rumeur ve SJP Covet. İkisi de EDP.
Normalde Cheapsmells içi S şeklinde köpüklerle dolu kutularda gönderir ürünleri. Fakat grev sebebiyle normalden daha küçük bir kutuda ve sadece baloncuklu plastiğe sarılı şekilde gönderdiler. Yine de sapasağlamlardı.

Bunlar da kutuları cicilerimin. İkisi için de ayrı ayrı review yazacağım. Bir ipucu : Rumeur süper. Kozmosim 2009-2010 kış parfümünü buldu, o kadar söyleyeyim. Covet daha hafif. Dalin şampuana benzettim ben.
Oley oleyyy

4 comments:

Fashioncholic Girl on 7 Kasım 2009 20:32 dedi ki...

güle güle kullan ;) bi parfüm hastası olarak bunları henüz denemedim , tek seferde çok fazla koku deneyince kokular değişiyor da :p

özge on 7 Kasım 2009 21:07 dedi ki...

aaaaaaa orası ne yeni mi bu site heeeeeemmen dalıyorum:)

pembe fiyonk on 8 Kasım 2009 15:45 dedi ki...

misler gibi koktu:)gülegüle kullan.

Sim on 8 Kasım 2009 19:56 dedi ki...

Teşekkür ederimmm :)Siz de alın, beraber kokalım?

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada