24 Kasım 2009 Salı

Essence Cosmetics


Moda Makyaj ve Ben şu yazısında kullandığı essence ürünlerinden bahsediyordu. Benim de essence ürünlerim olduğunu duyunca paylaşmamı rica etti.

Essence ile geçen sene tanıştım ben. İş için Almanya'ya gitmiştim ve Frankfurt havaalanı içindeki Sheraton'da kaldım. Şehre 2-3 kere inebildim, onda da kalabalıktık ve çok fazla kozmetiklere dalma fırsatım olmamıştı malesef..

Akşamları havaalanının çarşısında dolanıyordum belki değişik bişiler bulurum diye.
Havaalanı içinde Tegut isimli bir market vardı. Bizim Migros gibi.
Orada essence standını gördüm ve çıldırdım.
Kaliteliler mi? Pek değiller.. Ama değişik işte.. Market markası.. Daha çok 14-15 yaş grubuna hitap ediyor hatta :) Daha önce görmediğim markaları ucuza bulunca çok seviyorum. Ürünlerin en pahalısı 5 EUR idi..
essence web sitesi : www.essence.eu
Tüm ürün yelpazesini inceleyebilirsiniz.
Eskiden yurt dışı seyahatten dönerken Body Shop ürünleri getirtmek çok popülerdi. Şimdi herşey ama herşey var ülkemizde, olmayan nadir ürünleri de internette sipariş verebiliyoruz.
Bu yüzden Almanya dönüşü tüm arkadaşlarıma essence ciciler götürmüştüm. Hem fiyatları makuldü hem de değişklerdi..
Önümüzdeki yazılarda essence ürünlerimi paylaşacağım sizlerle.. Belki yolunuz Almanya'ya düşer, alırsınız beğendiklerinizi :)

7 comments:

modamakyajveben on 24 Kasım 2009 19:48 dedi ki...

çok merak ettim sendekiler neler:)

Sim on 24 Kasım 2009 20:10 dedi ki...

ermmm söylesem mi acaba? :)
shimmer lip balm'larım var süperler.
tırnak kremi.
göz altı stiği.
dolgunlaştırıcı gloss.
cilt nemlendirici sprey.
kompakt pudra.
yazıcam hepsiniiiii :)

özge on 24 Kasım 2009 23:51 dedi ki...

sim sen bizim her şeyimizsin:)
kocam kızıyo ama sana:)

merqure on 24 Kasım 2009 23:55 dedi ki...

ben de almayadayken rujunu almıştım,maybelline watershinenımsı bişiydi,ama daha pütür pütürdü simden,tengi güzel olmasına rağmen koku ve pütürlülük olayı yüzünden pek kullanamamıştım,sonra da bozuldu diye atmak zorunda kalmıştım :(

Sim on 25 Kasım 2009 10:09 dedi ki...

merqure, rujunu bilmiyorum kullanmadım hiç, ama genel olarak çok da kaliteli bir marka değil.. Süslü püslü cici bici bişi sadece..

Özgeeee çok güldüm :) Benim sevgilim de bu huyuma çok kızıyo, Sephora'ya sokmuyo beni falan :) Sen yine de eşine benden selam söyle..

MM. on 30 Kasım 2009 01:15 dedi ki...

ben rica etmiştim ondan bir post hazırlamasını:) sende de görmek iyi oldu.
Essence bildiğin uyduruk bir kozmetik markası aslında ama ambalajları çok sevimli oluyor, tam hediye etmelikler. hem hediyeye çok fazla bütçe ayırmak gerekmiyor, hem kız milleti- kozmetik olsun da ne kadar dandik olursa olsun:P mutlu oluyor:) ben de türkiyeye geliş tarihim yaklaştıkça her markete gidişimde üçer beşer atıyorum sepete bişeyler..

Sim on 30 Kasım 2009 15:19 dedi ki...

mademoiselle marttle, sana katılıyorum. cidden çok cici biciler, ama dediğin gibi çok da keliteli değiller.. olsun, seviyoruz onları :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada