19 Kasım 2009 Perşembe

ADRIEN ARPEL Coconut Cleanser


Ladies,

Bu ürün şu alışverişimde strawberry'den aldığım ürünlerden biri.

Adrien Arpel Coconut Cleanser / Make-Up Melt.

Bu markayı ilk kez denedim. Menşei Amerika. Organik ve doğal içeriklerden üretilen ürünler olduğu için bu özelliği ile nam salmış bir marka.

Ürün enteresan. Daha önce hiç Make-Up Melt, diğer bir deyişle Makyaj Eriticisi kullanmamıştım.. Ben "COCONUT" koktuğu için aldım aslında (şaşırmadınız değil mi?) Aynı The Body Shop coconut butter gibi kokuyor. Hatta daha da tatlısı.

Ürün kocaman bir kasede geliyor. Her ne kadar hijyenik olmadığı söylense de ben seviyorum kasede gelen ürünleri. Spatula yardımı ile alıyorum, böylece hijyenik kalıyor ve ürünün tümünü kullanabiliyoruz.

Kullanımı şöyle : Ürünü bolca yüzünüye uyguluyorsunuz. 1dk kadar bekliyorsunuz ve sonra pamuk ile siliyorsunuz. Normalde ben yüzümü foşur foşur suyla yıkamazsam rahat edemem. O temizlik hissini bana ancak su ile kullanılan ürünler verir. Fakat bu ürün cidden başarılı. O bir dakikalık süreyi geçirdikten sonra pamuk ile silince katman katman tupturuncu fondötenler allıklar geliyor pamuğa. Test etmek için tonik ile temizledim, hiç kalıntı yoktu gerçekten. Makyajı söküp attı.

Fakat aklıma takılan bir ikilem var. Bu ikilemi işyerimden arkadaşım Gülşah farketti.

Efenim, ürünün üzerinde rimeli bile temizlediği yazıyor. Fakat birkaç cümle sonra da "göz çevresine uygulamayınız" şeklinde bir ibare var.. Şimdi bu durumda ne yapmam lazım çözemedim. Hemen Adrien Arpel'e bir email gönderdim. Cevap gelince ayrıca paylaşacağım.

Ama güzel ürün. Ben 27 TL'ye aldım. Kur farkından dolayı şu an 26.50 TL :)

Almak isterseniz tık tık tık



1 comments:

Unknown on 30 Haziran 2010 23:40 dedi ki...

cok ilgimi çekti bu ürün sende okuduktan sonra. strawberrye tık tık yaptım bir de baktım 13.50 $. belki almak istersin diye haber vereyim dedim:)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada