12 Kasım 2009 Perşembe

LANCASTER Infinite Bronze


İşte muhteşem yeni bronzer'ım :)

Lancaster Infinite Bronze. Şu yazımda bahsetmiştim.

Ben bu ürünü Cheapsmells'den 9.95 pound'a satın aldım. Kargo için de 2.15 ödedim. Türk parası ile ödediğim tam tutat 29.92 TL (kredi kartı ekstremden baktım :)

Bir defa şunu söyleyeyim : ürün kocaman! Satın alırken standart boyda bir pudra bekliyordum. Geldiğinde gerçekten çok şaşırdım.

Yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi 5 farklı renkten oluşuyor. Her rengin üzerinde bir şehir ismi var: Paris, Rome, Sevilla, Sydney ve Miami..

Üzerlerinde ciddi bir SİM tabakası var. İlk gördüğümde moralim çok bozuldu.Vücut ışıltıları gibiydi. Kullanamayacağımı düşündüm. Sonra fırçayla, parmağımla biraz üstünü eşeleyince simli olmadığını farkettim. Shimmer falan da değil yani resmen sparkle durumu vardı. Ama pudrada yok. Sadece üstündeki katman öyle. Korkmayın :)

Renkler tek başına allık olarak da kullanılabilir, kocaman bir fırçayla karıştırarak bronz pudra olarak da kullanılabilir.


Bu da ürünün ambalajı ve dış kapağı. Seyahat teması kapakta da kullanılmış. Ürün 20gr ve 24 ay kullanım süresi var..

Yukarıdaki fotoğrafta ürünün boyunu az çok görebiliyorsunuz. Kötü bir örnek biliyorum ama elime ilk sigara paketim geldi :) Sigara sağlığa zararlıdır, cildimize kötü gelir, bizi çirkinleştirir. Sağdaki paketi BESE kategorisine koyabiliriz :)
Puda hala indirimde. Satın almak isteyenler için click click : Cheapsmells Lancaster Pudra
Ha bir de dipnot : Ürün bize 30 TL'ye geliyor ama Sevil'de satış fiyatı 120 TL civarında :) 1/4 fena oran değil dimi? :)

10 comments:

caramel macchiato on 12 Kasım 2009 21:12 dedi ki...

valla süper fiyata gelmiş :) işiltilari gorunce ben de bir an eyvah dedim ama neyse ki öyle bir durum yokmuş :)

3 tane bronzerim varmiş benim de yahu, olmasa alirdim :D

pembe fiyonk on 12 Kasım 2009 23:59 dedi ki...

offff çok güzelmiş.harika görnüyor.güle güle kullan:)

Sim on 13 Kasım 2009 09:39 dedi ki...

teşekkürlerrr.. sizler de alın, hep beraber kullanalım ?

mughetto on 13 Kasım 2009 19:29 dedi ki...

Bende sürekli kullandığım Max Factor pudra aldım senden sonra :)

Birşey soracağım ama bu site tracking number vermiyor mu? Yani ptt'den takip edemiyor muyuz kargoyu?

Sim on 13 Kasım 2009 19:44 dedi ki...

Malesef.. Gözler kapıda postacı bekliyoruz :)

Şimdiye kadar verdiğim hiçbir siparişte sorun yaşamadım ama. Hatta "paketim gelmedi, herhalde kayboldu" diye mail attığımda hemen "kredi kartınıza iade mi istersiniz yoksa ürünleri yeniden gönderelim mi" diye geri döndüler.

mughetto on 15 Kasım 2009 14:04 dedi ki...

son soru simcim :)
Kaç günde geldi sana paket,ona göre takip edeceğim.

Sim on 15 Kasım 2009 20:26 dedi ki...

Mughetto, 8-9 günde elimde oluyor. Fakat işyerime geliyor paketler ve işyerim Atatürk havalimanı'na yakın ve büyük, merkezi bir yer. Belki ev adresimi versem 2-3 gün daha oynar..

Sıla Yılmaz on 17 Kasım 2009 15:43 dedi ki...

güle güle kullan tatlım :)

ozgur on 23 Şubat 2010 04:51 dedi ki...

simgecim güzellik uzmanı olduğunu thnin ediyorum fakat hangi sirket elemnlarını yurtdısında sheretonda konaklatır anlamadım merak ettim ne lüks

Sim on 23 Şubat 2010 11:51 dedi ki...

Özgür : İsmim Simge değil :) Güzellik uzmanı da değilim :) Bambaşka bir sektördeyim ama evet, yurt dışı seyahatlerde o tür otellerde konaklıyorum :) Daha fazla deşifre olmak istemiyorum. :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada