2 Kasım 2009 Pazartesi

BESE : AVON Magic Dust


Lisede falan AVON'a bayılırdım. Tabi o zamanlar kendime ait bütçem kısıtlı, her istediğimi kafama göre alamıyorum falan :)
O katalog eve gelirdi, defalarca sayfalarını çevirirdim. İndirimleri takip ederdim, kendi kendime ürünleri yazar, hesap kitap yapardım :) Ne komiktim ya..

Artık arada bir güzel kokan duş jeli, losyon vs çıkarsa alıyorum sadece.

Ya da fotoğraftaki ürün gibi feci çekici ambalajı olan birşey çıkartırlarsa.. Evet, ambalaja kandım. Pembe ponpon pek şirin göründü gözüme. Pırıltı ve pembe birarada olunca dayanamadım aldım. Fakat hiç beklediğim gibi çıkmadı.

Kendisi vücut parlatıcısı olmakta aslında. Ben kutunun içinde pırıltılar var sandım (toz pudra gibi). Meğer öyle değilmiş, pırıltılar (güya) ponponun içindeymiş. Yok tabi pırıltı falan :) Yalan :) Ayrıca o siyah kutu da kartondan yapılmış dandik bişi..

Ööle duruyo çekmecede. Kıyamıyorum da atmaya çünkü ponponunu vücut aplikatörü olarak kullanıyorum yazın.. Pırıltılı NUXE vücut yağı ya da losyonları dağıtmak için kullanıyorum..

Kısacası : görürseniz kaçın.. Ya da alın, süs diye dursun.

6 comments:

Adsız dedi ki...

pon pon insanı kandırmıycak gibi deil ki :)

Sim on 3 Kasım 2009 16:09 dedi ki...

Evet, ben de ona kandım işte..

Adsız dedi ki...

bende aynı şekilde kanmış ve almıştım.. Elime geçtiğinde de hayal kırıklığına uğradım, bir kere bile kullanamadım =D

kalüfer böcüğü on 4 Mart 2010 17:48 dedi ki...

Aaaaaaa bende lisede senin gibiydim üstelik en kalıiteli marka avondu bence :)

Sim on 6 Mart 2010 12:39 dedi ki...

yaa dimi öyle geliyo insana o yaşlarda..

Adsız dedi ki...

avonun sence en güzel ürünleri hangisi kesinlikle alma diyeceğin ürünler varmı

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada