10 Kasım 2009 Salı

Sarah Jessica Parker - Covet


Uzun zamandır sahip olmak istediğim bir parfümdü Covet.

Cheapsmells'deki fiyatını görünce hiç düşünmeden attım sepete.

Parfüm elime geçtiğinden beri diğer parfümlerimin yüzüne bakmaz oldum. Gerçi biliyorum bu geçici bir gaz, 10-15 gün sonra rutine dönüyorum yine..

Hoş bir koku, öyle klasik çiçeksi kokulara pek benzemiyor. 50ml. EDP.

Celebrity parfümlerin hepsinin üretici firmaları var. Bu parfümün üreticisi de Amerikan COTY.

Çok kalıcı değil malesef, ama hafiflediği zaman aynı Dalin gibi kokuyor. Bunu sevdim. Çok taze, çok değişik.

Şişesi güzel. Ama asıl orijinal yanı kapağı. Ortası delik bir çiçek figüründen oluşuyor. Böylece parfümün fıs fıs kısmının üzerindeki SJP yazısı net bir şekilde görünüyor..


Bu tasarımın dezavantajı ise şu; çantaya atınca kapak parfümden ayrılıveriyor. Kapak ayrılınca SJP yazılı fıs fıs kısmı da çıkıyor.. :) Parfümü elime aldığım zaman kopan iki parçayı da aramam gerekiyor çantanın dibinde.. (ki çanta dibinde birşey aramaktan nefret ediyorum gerçekten)
Aman ben de buldum da bunuyorum. Güzel parfüm. Alınası bir parfüm. Koleksiyonumda olmalıydı, oldu :)
Siz de alın cheapsmells.com'dan, çok ucuz :)

4 comments:

özge on 10 Kasım 2009 21:41 dedi ki...

bende gazına gelip istedim:)

Sim on 10 Kasım 2009 22:53 dedi ki...

inan ki pişman olmayacaksın :)

Stil Direktoru on 14 Kasım 2009 18:07 dedi ki...

Ömi almıştı 2 sene önce hala da bitmedi ben Versaceden vazgeçmiyorum hatta yazmıştım tüm parfümleri blogda simcim, bu arada kolye yaptım kapağını yazarım bir ara mucx

Sim on 15 Kasım 2009 20:30 dedi ki...

Evet ya, kapağı kolye malzemesi olmak için ideal gerçekten.. Fakat parfüm çantamdayken kapak sürekli çıkıyor. Çantam mis gibi Covet koktu bu yüzden :)
Yazıyı merakla bekliyorum. öptümm

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada