19 Kasım 2009 Perşembe

Erkekler makyaj yapsın mı?


Geçen akşam arkadaşım Zeynep'te kaldım. Canımız sıkıldı, film izleyelim dedik. Zep orjinal DVD almaya bayılır, benim işim olmaz, ben "sonuna kadar rapidshare, sonuna kadar Divx" diyenlerdenim malesef. Ha bir de, Zep mp3 de indirmez, gider orjinal albüm satın alır falan.. :)

Neyse, gitmiş D&R'dan filmler almış. Biz "Flashbacks of a Fool" da karar kıldık. Koyduk, izlemeye başladık. İlk sahneler çok çarpıcı, son derece iddialı. İzlemiş olanlar ne demek istediğimi anlamış olmalılar. İçimizi baydı film, ama izlemeye değerdi yine de.

Şimdi tüm bunları neden anlattım? Şu yüzden : Filmin başrol oyuncusu canım Daniel Craig tipik bir ıssız adam rolünde. Kırışıklıklarını ve yorgunluk izlerini kapatmak için concealer kullanıyor. Ve yukarıdaki fotoğrafta görülen sahnede de YSL Touch Eclat kullandığı açıkça görülüyor..

Gayet başarılı bir ürün yerleştirme idi kanımca..

Sonradan şunu hatırladım.. Üniversitedeyken Uludağ turları pek popülerdi. Her sene giderdik. Son derece çapkın bir arkadaşım her geceyi başka bir kızın odasında geçirir, malum love-bite'ları saklamak için de gelir benden fondöten isterdi :)

Şimdi sorum şu : erkekler makyaj yapmalı mı?

a) Yapmasınlar, istemem. Ne o öyle top gibi?
b) Filmdeki karakter gibi sadece ufak kusurları kapatmak için yapabilirler, ama çok da şart değil.
c) Yapsınlar tabi, Tarkan gibi göz kalemi sürsünler, David Beckham gibi siyah ojelerle gezsinler..

Sevgililerimizle beraber kozmetik alışverişlerine çıksak? Ürünlerimizi paylaşsak?

Babalarımız bize ürün tavsiye etse? "Kızım Chanel almana gerek yok, Stila'nın farları da çok güzel" şeklinde önerilerde bulunsa?

Cosmopolitan'ın, Elle'in güzellik editörleri erkek olsa?

Sakal boyası diye birşey çıksa mesela? Rengarenk boyasalar sakallarını?

Ya da erkek cildine özel ürünler geliştiriyor olsa firmalar?

Hayat nasıl olurdu?

Hahahahha kendim yazdım kendim eğlendim. Yok yok ben pek iyi değilim. Zaten bugün kedi maması almak için Migtos'a gittim, tencere reyonunda pembe bi tava gördüm. Çok beğendim aldım.

Arkadaşlar işin ciddiyetinin farkında mısınız? Migros'a gidip kendime pembe bir tava aldım. Tava.. N'apıcam ben o tavayı?

Hadi yorumlar gelsin de güleyim azıcık..

Öptümmm

4 comments:

MeRaiL on 20 Kasım 2009 09:30 dedi ki...

Benim makyaj yapan bi erkek arkadasim vardi, sonra kiz arkadasimla evlendirdim onu..rimel, goz kalemi, fondoten kullanirdi..Gayette yakisiyordu, ben makyaj yapmazdim o yapardi hemde cok ustaca.. ;)
bence kendini mutlu hisseden yapsin.. :P
Erkekler sakallarini boyuyorlar diye biliyorum, benim kuzum devamli boyamak istiyordu, kirmiza.. :D

Sim on 20 Kasım 2009 17:17 dedi ki...

Wow Meral çok damardan girdin :)

Süpermiş hikayen, çok eğlendim :)

Başka yorum yok mu başkaaa?

Adsız dedi ki...

Ben de fondöten, o makyaja bülbül öten kullanıyorum.. :)) beyazs

Sim on 20 Kasım 2009 21:25 dedi ki...

Hmm.. Ne hoş..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker

Blog Arşivim

 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada