17 Ekim 2009 Cumartesi

Yeni başlayanlar için e.l.f.



Selam..

Cumartesi gecesi ve evdeyim. Yanımda nescafe'm, mentollü sigaram, ayağımda kalın çoraplarım ve kucağımda laptopla e.l.f. tanıtımı misyonumu gerçekleştirmek üzereyim :)

Bu akşamı sakin geçirmem lazım çünkü yarın bi delilik yapıp bu havada Avrasya Maratonu'na katılacağım.. Fotoları koyarım belki?


Efenim, blog marketing'in TR'deki en başarılı markası olan e.l.f. ile ilgili birçok yazı var. Fakat çoğu ürün tanıtımı. Ben de markayı ve sitelerini tanıtarak başlamak istedim.


e.l.f.'in açılımı eyes-lips-face. Şu bildiğimiz uzun kulaklı yeşil yaratıklar değil yani..


Markanın iki adet web sitesi var. Biri Amerika, diğeri İngiltere bazlı..





TR'de ikamet eden biz kozmetik severler için tek alternatif UK adresi. Çünkü Amerika'dan TR'ye sevkıyat yok.

Ne farkı var? Şöyle..

USA adresinde çoook daha fazla ürün var. Daha fazla tool, vücut bakım ürünleri vs vs.

Ayrıca, e.l.f. Amerika'da "one dollar cosmetics" sloganı ile ünlenmiş bir marka. Yani birçok ürün 1$. Mesela fırçalar.. şaka gibi ama fırçalar 1$. (1.45TL)


Fakat UK sitesine baktığınızda aynı ürünün 1.5 pound olduğunu görüyorsunuz. Ürün aynı fakat fiyat daha fazla. (2.4 TL)


Malesef bu farkı ödemek zorundayız bu cicilere sahip olmak için..


Ben böyle yapmadım gerçi. Amerika'da en yakın arkadaşımın abisi yaşıyor. İnternetten satın alıp onun adresine postalattım. Fakat kargo yolda kayboldu. Chicago'da bir residence'da oturuyor, sanırım posta kutusundan başka biri aldı ya da bir karışıklık oldu, bilemiyorum..


Veee işin en can alıcı yanı (benim için) şu : online destek olanağı..! yemeksepeti.com kullananlar bilir, sipariş ile ilgili herhangi bir soru / sorun olduğunda 24 saat canlı destek alabiliyoruz. Web sitesinde bulunan küçük bir pop-up chat penceresi açılıyor. Ve her sorumuza gerçek biri anında cevap veriyor.


Ben de kargo sorunumu böyle çözdüm. Kaybolduğunu söylediğimde çok yardımcı oldular. Hiçbir bedel talep etmeden siparişlerimi tekrar gönderdiler..


FYI : Online chat imkanı 24 saat yok. Sadece USA çalışma saatleri dahilinde var. Diğer saatlerde karşınıza bir form çıkıyor..


FYI 2 : USA'den alışveriş yapınca http://www.fedex.com/ üzerinden takip yapabileceğiniz bir tracking number sağlanıyor.


E daha ne olsun?


0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada