26 Ekim 2009 Pazartesi

Cameleon MakeUp Kit 396



Ofis arkadaşım Deniz geçen hafta bu makyaj setini Strawberry'den aldı. Cameleon uygun fiyatları ile Strawberry'nin merak edilen markalarından. Ama pek bilinmediği için çoğu insan cesaret edemiyor almaya.. İşte karşınızda :)
Renkler fotoğrafta çok net çıkmış, ne görünüyorsa o. İçeriği :
-48 göz farı
-24 ruj
-2 pudra
-4 allık
-5 aplikatör (1'i allık fırçası olmak üzere)
Renk çeşitliliği güzel. Rujlarından çok memnun Deniz, farları da güzel diyor..
Kısacası, aman aman kaliteli bir ürün değil, ama elinde böyle bir set olmayanlar için süper bi ürün.. Gönül rahatlığı ile sipariş verilebilir.
Fiyatı 30 TL idi aldığında, bağlılık indirimi ile 27.5 civarı bir şey tuttu.
Renk detayları aşağıda..




4 comments:

Duygu on 11 Kasım 2009 22:52 dedi ki...

Ya bende cameleonu justmakeup a sormuştum nasıldır die.Bak sende gördüm ii oldu.Hazırda deli gibi inmişken bende alcam çok çekici gözüküoo

Sim on 12 Kasım 2009 00:21 dedi ki...

Evet, şimdi daha da ucuzlamış bu set. Valla elinde bunun gibi kapsamlı renkleri içeren bir palet yoksa mutlaka edin bir tane canım. Çok kaliteli şeyler bekleme, sadece renk çeşitliliği açısından bulunsun bir yerde.

KelebekEtkisi on 12 Kasım 2010 15:58 dedi ki...

Oradaki yeşil şey ruj mu? :)
Ben de bugün sipariş verdim indirimdeydi.22 tl'ye geldi sanırım.Sephora'da beğenmiştim bir tane böyle set.Ama fiyatı kıyaslanamaz tabi.Biz de o kadar kalite beklemiyoruz.Hadi hayırlısı...

Unknown on 23 Kasım 2010 15:00 dedi ki...

kızlar acaba farların pigmentasyonları nasıl ;? yani yogunlar mı yoksa parmagını iyice sürüp mü alabiliyorsun? ben fırça ile kullanıcam çünkü, ne kadar renk verdiğini merak ediyrm. bir de kalıcı mı??

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada