27 Ekim 2009 Salı

Versace Baby Rose Jeans.. Kozmosim'in ilk parfümü.. :)




Hiç unutmam.. Versace Baby Rose Jeans bana ilk genç kızlık yıllarımı hatırlatır hep..

Çocukken (11-12 yaşlarında) Vakko'nun Piu Piu isimli bir parfümü vardı.. Kolonya gibi.. Johnson's Baby kolonya gibi kokardı evet.. Parfüme benzemezdi pek.. Hala var mı acaba.. Epeydir takip etmedim..

O yaşlarda Piu Piu kullanırdım. Çok popülerdi o dönemde..

Sonra büyüdüm. 13-14 yaşlarımdaydım sanırım bu parfüm bana alındığında.. Babam ve eşi Ayşe almışlardı.. O kadar sevmiştim ki, günlerce başucuma şişeyi koyarak uyumuştum.. Şimdi tuvalet masamın üzeri parfümden geçilmiyor..

4-5 ay oldu herhalde bunu alalı.. Cheapsmells'de 9 pound'a düşmüştü (şimdi baktım daha da inmiş fiyat, 8.80 pound) Ağustos ayında free shop'ta baktım Türkiye'de.. 20 EUR idi.. Cheapsmells her türlü daha ekonomik parfümde, hep söylerim..

Her kozmetik alışverişimin paketi ulaşınca çok mutlu oluyorum ama bunu teslim alınca bi tuhaf oldum :) Hemen paketi açtım, kokuyu içime çektim, eski günlerimi hatırladım..

Keşke duş jeli de olsa.. Hatta losyonu da.. Sürsem sürüştürsem.. Ama yok.. Ya da var ama ben mi bilmiyorum?

7 comments:

Miss Beril on 27 Ekim 2009 21:46 dedi ki...

ilk parfümüm babam bir gun elınde bununla gelmişti 6 yaşındaydım o zamandan bayılmıştım.hala saklıyorum o teneke kutusunu..
piu piu'da var hala o mis gibi bebek kokusu asla unutulmazz.)
teşekkürler sim eski günleri hatırlattığın için

Sim on 27 Ekim 2009 21:56 dedi ki...

ah rica ederim ne demek.. benle aynı şeyleri hissedebildiysen ne mutlu bana :)

eb on 27 Ekim 2009 22:15 dedi ki...

Benim de ilk parfümüm burberry weekend'di senin için bu parfüm neyse benim içinde weekend öyledir (:

Sim on 27 Ekim 2009 22:18 dedi ki...

burberry weekend sevgilimin favorisi.. Bu sene sevgililer gününde almıştı kofresini.. güzeldir evet..

eb on 27 Ekim 2009 22:25 dedi ki...

Cheapsmelss sitesinide senden öğrenmiştim önceki yazılarında teşekkrü ederim paylaşımın için çok işime yarayacak (:

Sim on 27 Ekim 2009 22:33 dedi ki...

her türlü sorun için buradayım cnm.. 809675 defa sipariş verdiğim için... :)

eb on 27 Ekim 2009 23:54 dedi ki...

Sağol tatlım. sipariş sayında süper olmuş aynı benim gibi yazmışsın (:(:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada