21 Ekim 2009 Çarşamba

1st MiM :)



Blogger yaşantımın ilk mimi ile karşınızdayım..

Cici kız, iyilik meleği, bu blog'u oluşturmamdaki katkısı çoook büyük olan Siu beni mimlemiş..

Buyrun buradan yakın :

1. Bloga neden bu ismi verdin?


İsmim "Sim" ile başlıyor. Yakın arkadaşlarımın bir çoğu kısaca bana sim diyor.. e blog da kozmetik üzerine olunca, KOZMOSİM çok mantıklı bir seçim gibi göründü gözüme. Üstelik kısa ve hatırlaması kolay olmalıydı. Sanırım bu yüzden..
2. Blog yazarken star tribiyle istediğin olmazsa olmaz dediğin şeyler varmı?
Sadece okunmak istiyorum. İnsanlar takip etsin, hissettiklerimi hissetsin, birileri sesimi duysun istiyorum :) Hepsi bu.
3. En son satın aldığın garip şey?

Saç derisi kuvvetlendirici jel.. (!!) Bi bu eksikti, o da tamamlandı. Allahım sen aklımı koru, kart ekstrelerimin tutarını düşür..

4. Şeker gibi olduğun anlar?

Telefon alarmı yerine kendi kendime uyandıktan sonra günümün geri kalanı.. Mayışık mayışık yatakta gerinip kahvemi içmek, duşumu almak ve sonrasında ne olursa.. yeter ki alarm uyandırmasın.

5. Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?

4 yıllık uzatmalı ilişkim yüzünden sorulan yegane soru : "Ne zaman evleniyosunuz?" Best-friend de evleniyo şimdi, hepten yandım.. Cidden..
6. Aynaya bakınca gördüğün?

iyi insan, hayırlı evlat, huysuz ama tatlı sevgili, keyifli arkadaş.. ve evet narsistik bir yapı.

7. Kendini okutan blog dediğin?

Doğal olan, gerçek olan tüm blog'lar.
8. Bu blog sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?

Söylemem :p

Hadi o zaman, adet yerini bulsun.. Uyduruk Prenses ve Miss Beril'i mimliyorum..

Hahaha çok eğlendim. zevkliymiş Mim olayı.. Bol bol mimleyin beni e mi?

Mimliyim, mimliyiz, mimlileeerr laaay la laayyy

1 comments:

Sıla Yılmaz on 25 Ekim 2009 14:42 dedi ki...

sevdiysen memnuniyetle bebeğm:)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada