30 Ekim 2009 Cuma

Flormar Ürün Yorumlarım


Supershine lipstick # 503. Web sitesindeki renk skalasında mor gibi görünüyor ama alakası yok, aldanmayın. Aynen fotoğraftaki gibi çok tatlı bir pembe. Çok doğal. Formülü çok başarılı, resmen kayıyor dudaklarda..

Ben en çok kokusuna takıldım.. Bu kokuyu bir yerden hatırlıyorum ben.. Yine genç kızlık zamanlarıma gittim. İlk makyal malzemesi kutumu hatırlattı bana. Kutunun içi böyle kokardı..

Deminden beri ruj dudağımda.. Düşünüyorum, düşünüyorum ama kokunun neye benzediğini çıkaramıyorum.. Çok tanıdık, çok güzel bi kokusu var..

Ha bir de, ambalajını çok beğendim. Kesinlikle dandik değil. Çok kaliteli duruyor kanımca..

Supershine Lip Gloss #122. Yoğun pırıltılı sütlü kahverengi bir gloss. Vanilyalı & şekerli şahane bir kokusu var. Hakikaten de Supershine. İçindeki pırıltı oranını süper ayarlamışlar, dudaklar ışıl ışıl oluyor. Bayıldım.




Turbo Boost Volume Mascara Black.


Öncelikle güzel bir ambalayı var. Flormar logosunun bulunduğu kısım çıkıntılı, güzel olmuş.


5 kata kadar hacim vadediyor ürün. 5 kat oluyor mu bilemem ama hacim verdiği kesin. Bence fiyata göre gayet kaliteli. Kullanım ömrü birçok rimel gibi 6 ay. Rimel konusunda sağlıklı yorum yapabilmek için 1-2 ay kadar kullanmak lazım aslında. Çabuk bozuluyor mu, kuruyor mu, topaklanma yapıyor mu vs vs bunlara da bakmak lazım..



Supershine oje #22
Bildiğimiz ten rengi. 319 gibi saydam bir renk. Ama beyaz yerine ten rengi işte..
Çook tazeydi oje, hemencecik kurudu. 319'a güzel bir alternatif olabilir. Tavsiye ederim.

Güzel bir göz kalemi. Simsiyah, yoğun bir rengi var. #101. Ürünün ömrü 24 ay.



Overall : Ürünlerde en çok sevdiğim genel özellik her birinde koruma etiketi olmasıydı. İnsana hijyenik bir his veriyor. Fiyatlar o kadar uygun ki, markaya ve ürünlere önyargı ile yaklaşıyor önce insan. Ama şunu farkettim; Türkiye'de gerçekten güzel ürünler üretiliyor artık. Bir kozmetik ihtiyacınız olduğunda önce Watsons, Gratis hatta Migros'a gidip bu ürünleri denemeliyiz. Hem Türkiye kalkınır, hem cebimizden daha az para çıkmış olur, hem de kaliteli ürünler kullanmış oluruz..

Flormar ürünlerini internet üzerinden satın almak için : http://www.e-flormar.com.tr/

öpüldünüz..







0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada