4 Ekim 2009 Pazar

Strawberry alışverişimden bi kuple..




Eveet, işte başlıyoruz..

Sanırsam bu alışverişim Ağustos başında yapıldı..O dönemki Special Purchase kategorisinden kaptıklarım..
Yukarıdaki şekilde geldi siparişlerim. Strawberry bir süredir bu hediye paketini kullanıyor. Çoook cici... Barbie ambalajı gibi..
Siparişlerim iş yerime geliyor. Müdürüm bu paketi çok beğendi, aldı hemen mantar panosuna astı.. Alem kadın :) PS : Her siparişimde THIS IS A GIFT seçeneğini işaretliyorum. Böylece kendi kendime hediye almış gibi seviniyorum... Paketi özenle açıyorum vs.. İnternetten alışveriş sadece alışveriş değil... Bir ritüel benim için.. Özenle açmak lazım paketleri falan.. :)

Asıl ürünlerim yukarıdakiler.. Strawberry'nin artık Benefit ürünleri sattığını görmek beni acaip sevindirdi çünkü Türkiye'de malesef hala bulunmayan bir marka bu ve ürünler süppper..

İlk ürünümüz "Honey Snap Out Of It" scrub. Önceki yazılarımı okuyanlar scrub takıntımı bilirler.. Scrub olayı benim için çok önemlii.. Scrub etkili olacak, sert olacak ve müthiş kokacak..
Bu ürünü sipariş vermek riskti benim için çünkü hiç bir şekilde test etmemiştim..
Dokusu güzel, köpük gibi.. içinde kocaman granülleri de var, o da güzel..
fakat ilk kokladığımda kokusunu hiç mi hiç beğenmemiştim.. şimdi alıştım.. Hatta alakasız yerlerde kokusu burnuma geldi tuhaf bi şekilde.. :) Ağır bir badem kokusu var.. Sanırım içerisinde yoğun badem kullaılmış..
Gaaaayet memnunum.. Tavsiye edebilirim gönül rahatlığı ile..
Ben 18 TL gibi komik bir fiyata satın aldım. www.benefit.com satış fiyatı 28$. :) hihihihi


Bu da ikinci ürünüm. Benefit "Valley of The Stars" kit. İçinde en çok istediğim iki ürünün minnnniminnacık boyu var.. Moonbeam ve Highbeam. Ben aslında bu ikisi için sipariş vermiştim ama sonradan diğer ürünleri de sevdim. Bu minik kitin içinde 5 ürün var.


Moonbeam : Aydınlatıcı. Fondöten üzerine sürülebilir. Ya da bronz tende direk sürülebilir. Ben burnuma ve elmacık kemiklerime sürüyorum süper cici bişi.
Highbeam : Bu da aydınlatıcı. Diğerine göre daha pembe tonlarda..
VIP Her Glossines : Lip gloss. Olağanüstü bir kokusu var. Karpuz gibi. Bayıldım!

Bu ürünlerin üçü de 2.5 gr.. Minicikler yani. Tam çantalık, tam istediğim gibi. Zaten çok sık kullandığım şeyler olmadığından bana uygun..

Paletin üzerinde ayrıca iki tane göz farı var. Biri altın diğer gümüş rengi. Daha doğrusu gümüş de değil, son derece parlak bir beyaz.. Tam kaş altı farı.. Dokuları çok yoğun, pigmentli..

Bu ürüne 22 TL ödedim. Benefit satış fiyatı 28$..

Efendim bu da strawberry'nin bana hediyesi.. REVLON fondöten. #230 Shell. SPF 15 özelliği var. Hala kullanmadım. Çünkü fondötende ciddi ölçüde seçiciyim.. Ya MAC olacak ya da Clinique.. Sanırım hediye edeceğim birine..


0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada