14 Ekim 2009 Çarşamba

Benefit Powder Pop!



Strawberry ganimeti kendisi. 20 küsür liraya satın aldım. Müthiş bişi..

Malum, Benefit hala TR'de yok. Ama yine de gayet popüler & beğenilen bir marka..
Bu pudra kitinin içinde 3 ayrı pudra bir arada :

-Dandelion (açık pembe)

-Dallas (mürdüm gibimsi)
-Hoola (bronz)
Bir de resimde görüldüğü gibi minik bir fırçası var. Ama fırça çok kullanışlı değil. Sadece şerit halinde renklendirme için işe yarıyor (mesela elmacık kemikleri)
Ben kendi e.l.f. allık fırçamı kullanıyorum çoğu zaman.
Nesini sevdim : Üç renk birarada.. Zaten bu tür şeyleri pek bitiremiyorum. Bu yüzden maymun iştahlı kozmokolikler için birebir. Bi de yer kaplamıyo çantada..
Nesini sevmedim : Dandelion çok renk vermiyor. Benefit'in çekici ve esprili tasfirlerine pek uyduramadım. Bi de çok toz toz oluyo sürerken, çoook yumuşak..
Ama olsun, I love it.. :)




0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada