17 Ekim 2009 Cumartesi

e.l.f. Dark Navy Oje


Bu ojeyi almak benim için riskti. Çünkü neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Sonuç da hayal kırıklığı oldu zaten..

Amacım Chanel # 461 Satin Blue gibi bir rengi ucuza elde edebilmekti. İstediğim renk şuydu yani :


Chanel'in karaborsaya düşen meşhur rengi Blue Satin.. Sedefli değil, tamamen simli ve siyaha yakın petrol mavisi gibi bi lacivert..

Fakat elime gelen ürün bu oldu :


Alakası yok. Bi kere sedefli. Ben sedefli ojeden hoşlanmam. Üstelik siyaha yakın değil, morumsu bir lacivert. Bir kere bile sürmedim.

Tek hoş yanı kutu içerisinde gelmesi. Başka bir numarası yok. Benim gibi Chanel hayal edip bu üründen medet umanlar, almayın.

chanel foto kaynak : www.godammit.com

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada