30 Ekim 2009 Cuma

Flormar loves Kozmosim :)



FlorMar Brand Manager'ı Elif Karayiğit'in bana cici bir sürprizi oldu geçen hafta. Fotoğrafta görünen ürünleri bedelsiz olarak gönderdi..
Muhteşem bir paket içerisinde geldi ürünlerim. Köpük gibi beyaz bi malzemeye sıkı sıkı sarılmıştı. Paketten şunlar çıktı :
- Supershine Lip Gloss #122
- Supershine Oje #22
- Supershine Ruj #503
- Supershine Oje #22
- Waterproof Eyeliner #101
Hepsi cici bici birbirinden güzel ürünler. FlorMar'a blog'lara gösterdiği ilgi için teşekkür etmek istiyorum. Çünkü Türkiye için yeni yeni oluşmaya başlayan bu publicity kanalı gitgide popülerleşiyor. Şahsen ben bu blog'u dergilerdeki basmakalıp yorumlardan ve fotoğraflardan fena halde sıkıldığım için açmıştım. Daha gerçek, daha bizden, daha doğal yorumlar istiyordum. FlorMar da bu anlayışta. Bize değer veriyorlar. Bu yüzden kendilerini takdir ediyorum.
Ayrıca yerli kozmetik markalarına olan bakış açım yavaş yavaş değişmeye başladı sanırım. Gerçekten iyi ürünler üretiliyor ülkemizde.
Yorumlarım yolda.. :)

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada