28 Ekim 2009 Çarşamba

Kenzo Amour EDP




Deniz'in Strawberry'den aldığı Kenzo Amour..

Strawberry Türk Lirası ile ödeme kabul etmeye başladığında, belli bir tarihe kadar verilen her siparişte Pretty Fashion makyaj paleti hediye ediyordu. Fırsattan istifade, Deniz bu parfümü aldı ve ücretsiz makyaj paletine kavuştu..

Parfüm çoook güzel, ben çok beğendim. Ağır ve baharatlı bir koku, tam sevdiğim gibi.

Bu Amour'un şişeleri 3 renk aslında. 30ml fuşya, 50ml beyaz, 100ml ise turuncu şişede. Fakat içerilerindeki parfüm aynı. Kokular farklı değil..

İşin ilginç yanı şu : Normalde fuşya şişe 30ml parfüme ait, fakat Deniz'in siparişi 50ml idi ve 50 ml fuşya şişede geldi.. Benim biraz aklım karıştı.. Ama olsun, güzel kokuyor.. Aslında strawberry'e yazıp sormak lazım neden böyle diye.. Ben bir sorayım..




İşte yukarıdaki de Strawberry'nin TL ile ödeme kabul etmeye başlamasının şerefine gönderilen ücretsiz makyaj seti. #62201. İçeriği :

- 2 pudra
- 2 allık
- 20 göz farı
- 5 ruj
- 1'i sünger olmak üzere 3 aplikatör

Parfüm 55.50 TL idi. (50ml)
Sevil'de satış fiyatı 160 küsür.. (yine 50ml)
Strawberry %10 kargo parası aldı..
Yani Deniz bu parfüme 160 küsür yerine 60 TL ödeyerek sahip oldu :) Üstelik hediyesi bile var..

Kısa günün karı :)

6 comments:

Pebbles on 28 Ekim 2009 14:02 dedi ki...

Güle güle kullan ben de neden fuşya geldiğine takıldım. Cevap alınca haberdar edersin canım :)

Sim on 28 Ekim 2009 17:27 dedi ki...

Tabi tabi, muhakkak paylaşırım. Yazdım ama bi cevap yok henüz.. Bakalım..

Moda Gezegeni on 29 Ekim 2009 12:46 dedi ki...

Kenzo amour pembe benim 4 yıldır severek kullandığım pafümüm. Yolda durdurup parfümünüz nedir diye soruyorlardı bi ara:))

Sim on 29 Ekim 2009 14:20 dedi ki...

Evet gerçekten çok güzel. Gözümün nuru Hypnotic Poison'ıma benziyor. Ağır, kalıcı ve baş döndürücü..

lady Odeur on 16 Şubat 2010 19:48 dedi ki...

parfüm sahte değil. 50ml lik fuşya şişe de var. ben paris de parfümeriden almıştım. içiniz rahat olsun çilek konusunda :)

Sim on 17 Şubat 2010 22:11 dedi ki...

Lady Odeur.. Çook saol :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada