17 Ekim 2009 Cumartesi

e.l.f. Yüz Fırçalarım..



Sağdaki fondöten fırçası.. Uzun zamandır iyi bir fondöten fırçası almak istiyordum.. M.A.C. Şaşkınbakkal'da süper bi makyaj uzmanım var. Fondöteni o kadar güzel uyguluyor ki yüzüme, azıcık ürünü öyle bi yediriyor ki, taşbebek gibi oluyor.. İşin sırrı fırçadaydı biliyorum. Fırçasına bayılmıştım fakat 82 TL idi.. Oysa fondötene sadece 53 TL vermiştim.. Alamadım.. Kıyamadım açıkçası.
Ben de gittim e.l.f.'ten aldım. İyi ki de almışım. Süper çıktı. Artık fondötenimi parmaklarımla sürmüyorum. Hem daha hijyenik, hem de az miktarda ürün kullandığım için daha sağlıklı. Üstelik fırçayı sadece fondöten ile değil, renkli nemlendiriciler ile de kullanabiliyorsunuz.. Fakat her uygulamadan sonra iyice temizlemek gerek kanımca..
Soldaki ise Total Face Brush. Koskocaman bir yüz fırçası. Yumuşacık. Sadece 1$ bu da.. Bronz pudra uygulaması için ideal, geniş olduğu için turuncu surat faciası yaşamıyorsunuz..
En sevdiğim yanı ise fırçanın üstündeki extra koruma kılıfı.. Fotoğrafta da görünüyor.. Makyaj çantasında fırçanın kılları dağılmasın, yıpranmasın diye.. Süper fikir.. Sevdim.

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada