28 Ekim 2009 Çarşamba

Victoria's Secret loves TURKEY :)




Hayııırrr haaayııırrr başlık sizi yanıltmasın.. Türkiye'ye ücretsiz gönderim falan yok.. Sadece milli duygularımı kabartan bir detay gözüme çarptı ve paylaşmak istedim..
Yeni bir ürün çıkarmışlar : Velvet Amber Blackberry. Yeni bir koleksiyon. Parfümden pudraya her ürünü var.
Patlıcan moru değişik bir renk. Kokuyu çok merak ediyorum, hatta ölüyorum şu an.. Ne zaman internet üzerinden koku test edebileceğiz merak ediyorum açıkçası..
Neyse, işin güzel yanı şu : ürünün tanımında şu cümle geçiyor "The fragrance adorns skin in the luxurious warmth of amber, lusciously ripe French blackberries and sheer Turkish rose."
TURKISH ROSE..!!!
Sevindim, mutlu oldum. Bizim Isparta güllerini mi kullanmışlar acaba..
Kokuyu bilen, duyan, deneyen okuyucular nooolur yorum yazın.. Meraktan ölüyorum. Aşağıdaki fotoğrafta da Turkish Rose'lu tanıma yer verilmiş :)

Victoria's Secret vücut bakım ürünleri konusunda süppper başarılı bir marka. Bugüne dek ne aldıysam, ne kullandıysam korkunç memnun kaldım. Evet çok ucuz değiller, ama kokularının kalıcılığı, ambalajlarındaki estetik ve ürünlerin büyük olması çok cazip geliyor bana..

Tez vakitte yeni sipariş vermek lazım. Bi sürü yeni ürün var. Hepsini yemek istiyorum.


1 comments:

Bana Sıkça Yaz on 16 Aralık 2009 11:13 dedi ki...

Strawberryde şu anda indirimli satılan Paul Smith parfümlerinden birinde de Turkish Rose var :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada