17 Ekim 2009 Cumartesi

e.l.f. Mineral Foundation


Ve Kozmosim mineral makyaj ile tanıştı..

Ben çok karşıydım bu mineral olayına. Gerçi hala aram yok pek.

İlk ürünüm e.l.f. mineral fondöten. Fiyatı 5$. UK sitesinde ise 3.5 pound. Renk #6102 Light.

Bu mineral olayının piri i.d. Bare Minerals. Bi sefer eczanede uygulattım ama sonuç beni tatmin etmemişti. Yine de risk alıp bu ürünü aldım.

Sevmedim ya, sevemiyorum. Uygulaması zor.. Çantada taşınmaz.. Evde sürüp çıksam uçar gider.. Zaten kapatıcılık sıfır.. Ha evet sağlıklı.. Ama bu "makyaj malzemesi" sonuçta. Öncelikli amacı makyaj yapmak olmalı bence.. Sağlıklı bişi sürmek istesem vitaminli krem ya da serum falan sürerim.. Haksız mıyım ama?

Hayranı çok minerallerin. Ama benlik değil. çalışan bir insanım. Makyaj pratik olacak, ürün kullanışlı olacak, eziyet vermeyecek kanımca..

Ben de bunu gece makyajında fondöten üzerine toz pudra niyetine sürüyorum. En azından boş boş durmuyo makyaj kutumda..



0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada