27 Ekim 2009 Salı

Marks & Spencer Cream Bath



Geçenlerde bir şekilde yolum Marks & Spencer'a düştü. Bir arkadaşım pantolon alacaktı. Bi sürü cici giysi, ayakkabı vardı ama gittim yine kozmetik reyonuna attım kendimi..

Ben duş JELİ kullanamıyorum. o transparan görüntüden nefret ediyorum. Cildimi kurutuyor. Mutlaka kremsi yapıda bir ürün olmalı..

Coconut hastası olduğumu cümle alem biliyor.. Coconut Milk duş kremi aldım. 500 ml. Kasada ödemek üzereyken kasiyer bana 2. ürünün %50 indirimli olacağını söyledi. Ben de Cocoa Butter & Vanilla'lı duş kremini de aldım :)

Tanesi 13 TL. İki tanesi 19'a geldi..

Kokuları süper ama hiiiçççç kalıcı değil. Duştan çıkınca hiç kokmuyo. Hatta banyo bile kokmuyo. Victoria's Secret'ten kalıcı koku hakkında ders alması lazım Marks&Spencer'ın.. Sevmedim. Küvetin kenarında şık duruyolar işte, hepsi bu.

2 comments:

Pebbles on 28 Ekim 2009 10:30 dedi ki...

Güle güle kullan duştan sonra kokmaması kötü ya avon'un duş jellerini hatırladım bir an :)

Sim on 28 Ekim 2009 13:52 dedi ki...

Evet ya kötü baya.. Şişeden koklayınca mis gibi, ama hiç kalıcı değil işte.. O zaman ne anladım kokusundan? :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada