14 Ekim 2009 Çarşamba

Clinique Facial Soap



Bir Strawberry cicisi daha..

Görüldüğü üzere kariyerimin meyvelerini sadece kozmetiğe yatırıyorum.. Gerçi bi de işin travel kısmı var.. Ama bu blogda yazsam mı yazmasam mı bilemedim.. :)


Bu sabuna dish ile beraber 17 TL civarı bişi ödedim. Sevil'de sadece sabun 38 TL idi.. Hihohooo yine kardayım yineeee..


Oily skin diyor ama benim cildim kuru.. Sabunu önceden bir arkadaşımda denediğim için sipariş verdim. Oily skin olsa da önemli değil, hafif bir mentol kokusu var paket ilk açıldığında..
Sabunun verdiği temizlik hissi hiçbir jel / köpük / krem temizleyicide yok. O gıcır gıcırlık gerçekten temizlendiğimi hissettiriyor bana. Hijyenik olmaması sebebiyle pek tercih edilmese de ben vazgeçemiyorum..Ama tabi mutlaka nemlendirmek lazım cildi, ne kadar nemlendiricili olsa da cildi kurutuyor..

Şimdi bu sabun evde lavaboda sıvı el sabununun yanında duruyor. Geçen gün eve çocuklu bir misafir gelmiş. Ben evde yoktum her zamanki gibi. Sabunu alıp ellerini yıkamışlar, sabun lavaboya düşmüş, heryerde sarı sarı sabun izleri.. Aklımı oynatıyodum. Anneme tembihledim, 16 yaş altı kim gelirse gelsin o sabun ortadan kalkacak :)

5 comments:

//SECHHILL\\ on 1 Şubat 2010 01:39 dedi ki...

Kozmosim memnun kaldın mı sabundan ?
Ben anti blemish serisinin çoğunu kullandım ama hiç memnun kalmadım aksine daha kötü oldu cildim :S

Sabunu mrk ettim

Sim on 1 Şubat 2010 22:55 dedi ki...

Seçilcim, güzel baya memnunum. Hala bitmedi, şimdi posttaki fotoğrafa bakınca farkettim ki 2/3'ünü kullanmışım :)
Terrrrtemiz yapıyor cildi, hiçbir makyaj, yağ, kir bırakmadığından eminim. Bu his inanılmazzz...

//SECHHILL\\ on 2 Şubat 2010 12:13 dedi ki...

aaa süper hemen bende edineyim bir tane =))

ozgur on 23 Şubat 2010 00:04 dedi ki...

tatlım cildin ne durumda simdi
ben cildi cokyglı diye 3 ü kullanmıstım nemlendiricisi tonigi anında kurttu onu bırakıp 2 ye geçtim hemen yazık olmuştu o paraya iki anca gelmişti nerdeyse kuru ciltler için olana gececektim 3 bir de uzmanın tavsıyesi clinique ten cildini kurutma fakat çok iyi bir seri hala 2 yi kullanıyorum

Sim on 23 Şubat 2010 11:49 dedi ki...

Özgür : Cildim şu sıralar problemli çünkü stresli günler yaşıyorum, hemen cildime vuruyor.. Ama sabun baya başarılı.. bitmek üzere zaten.. Clinique 3 adımda bakım seti çook satan ve beğenilen bir seri, evet..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada