4 Ekim 2009 Pazar

Özür dilerim.. :(


Herkese selam..

900 küsür hit almak ne demek... Ciddi söylüyorum bu blog'u açtığımda bu kadar ilgi çekeceğini tahmin etmemiştim..

Sadece insanlar TR'den kozmetik alıp kazık yemesin, benim yöntemlerini bilsin, böylece uygun fiyata kaliteli ürünler kullanabilsinler diye başlamıştım bu işe.. gelen mail'lerin haddi hesabı yok...

İlginize çook teşekkür ederim. Gaza geldim, yayınlarıma başlıyorum yine.. :)

Malum yaz, leyleği havada gören kişi olarak bütün yaz gezdim. Evde oturduğum bir haftasonum dahi olmadı.. Laptop'la da işim olmadı haliyle..

Ama kış geldiii... dışarıda yağmur var ve laptop'la başbaşa kaldım yine..

Çook alışverişim oldu çoook.. Buyrunuz bakalım..

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada