12 Mart 2010 Cuma

Victoria's Secret'larıma KAVUŞTUM..!! :)


Gün bugündür! :)

Hani şurada bahsetmiştim, kendimi kaybedip 16 parça Garden Collection ürünü almıştım ve valize sığmadığı için komşumuz bunları getirememişti..

Hani çok üzülmüştüm ya..

Hepsine kavuştum sonunda!!

Yardım istediğim posta yorum bırakan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim öncelikle. Sayenizde çok şey öğrendim, öğrendik..

Uluslararası aracı kargo hizmeti veren firmalardan Sale Fashion bana çok yardımcı oldu. Tüm sorularıma sabırla cevap veren Neşe hanım başta olmak üzere, tüm Sale Fashion ekibine de teşekkür ederim.

Kremlerimi kapıma kadar teslim etmek için bana özel bir program hazırladılar. Hem de gümrük vergileri ve sigorta dahil olmak üzere.. Müthiş bir sistem.

Muhakkak aklınızda bulunsun : bu tür durumlarda başvurulacak en iyi adreslerden biri http://www.salefashion.com/

Fakat bu müthiş yardımlarına gerek kalmadı. Amerika'da yaşayan bir tanıdığımızın aniden Türkiye'ye gelmesi gerekti birkaç gün için. Kısa süreli seyahat olduğu için yanında fazla eşya da getirmedi. Yani valizde bol bol boş yer vardı..

Veeeeee benim minik VS bebeklerim işte o boşlukta yerlerini aldılar. Uçağa bindiler, okyanusu geçtiler ve odamdaki yerlerini aldılar :)

Hepsi şahane.. Özlemişim.

PS : Coconut Passion VS'nin yeni kokusu. Tam Kozmosim'lik, şahane bişi.. :)

Yorumlar sonra..


Ehhheeeeeee kendime VS Body Butter kulesi yaptım :)

Resmen çocuk gibi oynuyorum bunlarla ilk geldikleri gün.. Hala hevesimi kaybetmedim :)

19 comments:

mughetto on 12 Mart 2010 12:35 dedi ki...

İnanmıyorum...
Bunları 10 senede bitiremezdim ben :))

Bide üstüne Eyüp Sabriden aldın :))

Sim on 12 Mart 2010 12:42 dedi ki...

Mughetto : Ya sorma EST'lere resmen üvey evlat muamelesi yapıyorum şu an.. Özlemişim VS kokusunu.. Yalnız sorun şu ki; koyacak yerim yok. Tıktım hepsini bir markafoni kutusuna, öylece duruyorlar.. Gözümün önünde olsunlar istiyorum ama yer yok..

Pell-in on 12 Mart 2010 13:02 dedi ki...

hahahah hakikaten 10 sene bitiremez insan bunları ya

KokoSh on 12 Mart 2010 13:08 dedi ki...

ayy çok kıskandım:):)çok güsellllll...

Unknown on 12 Mart 2010 13:44 dedi ki...

ne kadar ödedin cnm posta bedeline gümrük dahil olmak üzere

yıldız on 12 Mart 2010 14:17 dedi ki...

gözün aydın kozmosimcim:)

Jaensue on 12 Mart 2010 14:55 dedi ki...

Gorunce agzimin sulari akti inan:)
Gule gule kullan;)

Did Dans La Mode on 12 Mart 2010 17:15 dedi ki...

Sen gerçek bir kozmetikkoliksin buna karar vermiş bulunuyorum :)

Adsız dedi ki...

gule gule kullan :) sale fashıon onerım de iyimiş dimi :)) ama bu sekılde gelmesı sna daha ıyı olmus cnm sevındım :) harıka gorunuyorlar bende butter olayını abarttım bırde sursem gam yemıcem :/ güle gülee kullann :))

Fashionlicious Girl on 12 Mart 2010 21:18 dedi ki...

canım yaratıcı blogger ödülüne layık görüldün sayfamda seni bekliyor:)

Sim on 13 Mart 2010 00:43 dedi ki...

Pell-in : Bitiyo ya :) Her gün sapık gibi bol bol sürünce bitiyo. Önümüz de yaz zaten oooh kebap :)

Kokosh : Saol tatlım

Shewolf : Kargo ücreti ödemedim çünkü bir tanıdığım valizinde getirdi cnm.

Yıldız : teşekkürler..

Jeansue : mmm benim de :) hepsi feci lezzetli cidden..

Did Dans La Mode : guten morgenn :) kötü bi alışkanlık, kimseye önermem..

adsız : Evet, kesinlikle, çok çok ilgili bir firma..saol

FashionliciousGirl : teşekkür ederimmmm saol :)

Sıla Yılmaz on 13 Mart 2010 02:27 dedi ki...

yer sorununa çare bulabilirim hepsine bana getirrrr :))

Aslı on 15 Mart 2010 14:36 dedi ki...

Heheh geçen gün bir alışveişkoliğin itiraflarını seyrettim de, düşününce tanıdık geldin şimdi:))Ama çok iştah kabartıcı görünüyorlar orası kesin!

gul on 16 Mart 2010 11:00 dedi ki...

GÜLE GÜLE bol bol sür sürüştür canım :)

Sim on 16 Mart 2010 13:37 dedi ki...

Siu : heheee coconut'lar kalsın, geri kalanın tümünü al feda olsun :)

Aslı : İzlemedim hala o filmi biliyo musun, ve izlemem gerektiğini söyleyen çok insan var..

gül : teşekkürler..

Dominika on 17 Mart 2010 23:37 dedi ki...

kıskaniyim diye yapıyosun biliyorum:)

Sim on 18 Mart 2010 15:20 dedi ki...

Dominika : aşkolsun, olur mu hiç öyle şey :)

Unknown on 27 Mart 2010 13:17 dedi ki...

Vıctoria secret'ın romantıc wısh serisini kullanıom bende ...

Gayet şahane duruolar cnm güzel günlerde kullan...

Bi ara bende duty freeye dadancam :)

Adsız dedi ki...

komsusu valizde getirmismis,sitelerden komisyon aldiginiz belli.insanlari kandirmak hosunuza mi gidiyor? valizde bos yer varmis hahah

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada