3 Mart 2010 Çarşamba

Eyüp Sabri Tuncer vs. Victoria's Secret


Perfume Jewels serisini ilk gördüğümde direk ampul yandı beynimde :)

Ambalaj Victoria's Secret Garden Collection'ın eski ambalajının tıpatıp aynısı..

Sanırım aynı üretici firmadan almışlar ambalajları..

Üzerindeki etiketler, görseller, hatta yazının fontu bile aynı..

VS ürünlerine zor ulaşan Avrupa ülkeleri ve Türkiye için bulunmaz fırsat bence. Kesinlikle eleştirmiyorum. Aksine memnun oldum..

Şu an VS sitesindeki Garden Collection serisinin ambalajları farklı.. Geçen sene değiştirdiler..

Fakat elimde önceden kalma ürünler vardı. Üşenmedim, yanyana koydum ürünleri.. İşte karşılaştırmalar..

BODY MIST :

Font, şişe, sprey, ml (236 ml) herşey ama herşey aynı...

Üzerindeki silkening body splash tanımı bile aynı..

Artık bizim de yerli üretim body splash'imiz var :) Tek fark : VS'nin kokuları daha kalıcı. Ve koku tipleri çok farklı birbirinden..


HAND AND BODY CREAM :

Yine aynı herşey..

Ve yine tek fark kokunun VS'de daha kalıcı olması..

VS kremin yapısı daha farklı bir de. Daha koyu, daha kremsi bir kıvama sahip Perfume Jewels ile kıyasladığımda..

BODY LOTION :
Burada görsel biraz daha yukarda tutulmuş..
Skin silkening body lotion tanımı aynı..

Yukarıdaki fotoğrafta görülen sol üç ürün Victoria's Secret.. Sağdaki üç ürün ise Perfume Jewels..
Uzaktan bakınca fark sıfır..
Fakat şunu da belirteyim :
EST'nin 24 farklı koku çeşidi var..
VS'nin ise 15 koku çeşidi var.
Çeşitlilik konusunda Eyüp Sabri Tuncer, Victoria's Secret'a fark atıyor..

Closer..

PERFUME JEWELS Flower Garden (ya da bazılarında Fruit Garden) / VICTORIA'S SECRET GARDEN


Close up..

18 comments:

miya on 3 Mart 2010 18:23 dedi ki...

Hmm, hesaplı olması benim için önemli ve hoş.

Ben "pure love" sipariş ettim, çünkü çok iç bayıcı kokular olmasından korktum, acaba "pure love" sipariş edenler var mı aranızda ve yorumlamak isteyen :)

Diwonderland on 3 Mart 2010 19:18 dedi ki...

Ben de sipariş verdim bekliyorum bakalım merakla:)

Shopp-ing-bag on 3 Mart 2010 20:25 dedi ki...

sim,çok iyi bir kıyaslama olmuş.. yerli üretimi desteklemekle birlikte sıkı bir VS hayranı olan ben yine VS tarafındayım..yine de EST'yi de girişiminden dolayı tebrik etmek lazım.

Glam on 3 Mart 2010 21:56 dedi ki...

aynı ampül bende de yandı :))) iyi olmuş bence de dediğin gibi. kalitelerini kıyaslayamadım çünkü bende ets ürünü yok ama normalde fiyat açısından da ets'nin ürünleri çok da vs'den farklı diil heralde, şuan kampanyada olmalarını fırsat bilip stok yapılmalı mı dersin?

Michael St. James on 4 Mart 2010 00:04 dedi ki...

Thanks for sharing this informative blog post! Lovely blog!

www.bagpoor.com

Shopp-ing-bag on 4 Mart 2010 11:40 dedi ki...

pure love benim de ilk tercihimdi. temiz hafif floral bir kokusu var. kalıcılığı pek iyi değil ama. genelinde öyle sanırım..

gul on 4 Mart 2010 13:20 dedi ki...

PURE LOVE bende aldım. hafif hoş bir kokusu var el kremini sürüp sürüp kokluyorum işyerinde :) keşke daha uzun süre kalsa kokusu. ama ben sevdim bu ürünleri. belki ilerde daha geliştirirler kendilerini ve bizimde vs yerine esb miz olur...

nily21 on 4 Mart 2010 15:13 dedi ki...

aynı sorun benim de dikkatimi çekmişti..VS'ın sıkı bir hayranı olarak bütün ürünleri elimde mevcut ve kokuları kalıcılıkları muhteşem bence(hele çileklileri) EST çok iyi bir Türk markası ancak kendilerine özgü ambalajlar veya en azından farklı etiketler yaptırmaları gerek..Görünce bu VS'mı diye düşüneceğimize evet bu EST diyelim..

Moda ve Hobi Perisi on 4 Mart 2010 23:11 dedi ki...

canım kavunlu o değil mi yanlış görmedim kokusu nasıl söylermisin çok merak ettim ben sipariş ettim kavunludan güzel olacağını düşündüm ama yine de meraklandmm

Adsız dedi ki...

Hahaa, akilli tuketiciyi kandiramazlar!! :) Super bir calisma olmus, eline saglik.

Sıla Yılmaz on 6 Mart 2010 01:11 dedi ki...

Bende bunu kim yazacak diyordum.. tabiki benim gibi vs aşığı sim :)

Sim on 6 Mart 2010 12:01 dedi ki...

miya : malesef... benim hiçbir fikrim yok..

Dimple : hadi bakalım :)

mydeep : benim de gönlüm VS'den yana.. Kalıcılık çok önemli.. Perfume Jewels da birçok yerli losyona göre çok başarılı..

Glam's World : Kesinlikle Evet!! Kalıp sabunları da çokk güzelmiş..

Michael St. James : thnx for the comment..

mydeep : evet malesef pek kalıcı değiller.. :(

gül : evet, TR için büyük bir gelişme aslında. Kalıcılık olayını çözerlerse süppper bir krem serimiz olur..

nilgün : Eyüp Sabri Tunceeeerrr... duyun Nilgün'ün sesini :) Evet, çok mantıklı bir yaklaşım.. Ama bu hali ile çok dikkat çektiği de bir gerçek.. Hepimiz satın aldık sonuçta dimi? :) Yine de en azından etiket font vs farklı olabilirdi..

moda ve hobi perisi : kavun, bildiğin tatlı bir kavun. Saf meyve kokusu. Hafif musk da var. Pudralı ve tatlı bir kavun diyelim.

consonant : saoll..

Siu : :) sana da alalım bunlardan.. VS kadar kalıcı olmaasalar da muhakkak denemeye değer, başarılı ürünler..

Sıla Yılmaz on 8 Mart 2010 03:34 dedi ki...

hangisini tavsiye edersin? ben normalde strawberry kızıyım ama melon da güzel.. watermelon varsa hele .. ohoo neyse anlaşıldı.. bana bi tane hepsinden! :)

imroz on 9 Mart 2010 09:14 dedi ki...

Merhaba kosmosim
Diğer arkadaslara da merhaba,
ben Strawberry serisini sipariş vermiştim ama bana çok ağır geldi mümkün değil kullanamam..eğer kokuyu beğenen verse hediye edebilirim ya da takas yapabiliriz?

Sim on 9 Mart 2010 23:14 dedi ki...

Siu : Melon süper taze kavun kokuyo. Meyve seversen beğenirsin..At sepete yahu, nolcak :)

Zehra16 : Ben ilgilenemiyorum cnm, ev losyon doldu koyacak yer bulamıyorum :) Ama belki ilgilenen birileri çıkar.. sevgiler..

Esra E. on 8 Nisan 2010 15:56 dedi ki...

sim senin eşleştirmenin aynısını başka bir bloggerda yapmıs victoria secretla est karsılasmasını :) güldüm! baskalarına ilham olmak güzel hoş ama yine de basitt!

Sim on 8 Nisan 2010 21:08 dedi ki...

:) doğrudur.. Ama çok normal değil mi sence? Bu konu benim tescilli konum değil ki.. :) Hangi blog? Merak ettim..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar selam.ben daha önce hiç kullanmadım fakat,geçen gün yanımdan geçen bi arkadaşın kokusu okadar hoştu ki dayanamayıp sordum victoria's secret olduğunu söyledi..ama şimdi bakıyorum bi sürü çeşit var ve hangisini sipariş vericeğimi bilemiyorum..fresh bi kokuydu.fikri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada