2 Mart 2010 Salı

Eyüp Sabri Tuncer / Paketler..


Şurada gördüğünüz Eyüp Sabri Tuncer kutularının içinden bunlar çıktı :)

Çok soru aldım EST ile ilgili, bu yüzden detaylı postlar hazırlıyorum.

Paket içinde kullanılan mükemmel bi malzeme var. Köpük gibi, ama içinde konulan paketin şeklini alan bi köpük.. Sanki sıcakken paketi içine yerleştirmişler, paketin şeklini almış gibi..

O kadar internetten alışveriş yaptım, böyle bi malzeme görmedim ben..

İçinden çıkan ürünlerin hiçbiri zarar görmemişti böylece. Süper paketleme, süper özen.

Köpüklerin arasından da sıkı sıkı bu kağıda sarılmış ürünler çıktı..

Toplam 3 sipariş verdik. 2'si ulaştı şimdilik. Ürünler aşağıda, yorumlar daha sonra..

13 comments:

Did Dans La Mode on 2 Mart 2010 11:16 dedi ki...

Benimkiler de yolda bekliyorum heyecanla :)

dramaqueen on 2 Mart 2010 11:18 dedi ki...

sanırım orda bir potion of love var onun kokusu nasıl acaba? ikinci siparişimi vermeyi planlıyorum da seçim yapamadım malesef:)

deniz on 2 Mart 2010 11:28 dedi ki...

ne yazıkki bana yanlış kargo geldi şimdi tekrar bekleyeceğim.üüf

nilgün on 2 Mart 2010 11:38 dedi ki...

Eyüp Sabri Tuncer'in herşeyi çok güzel kabul ediyorum..yılların markası zaten..ama bu ambalajları niye Victorias Secret'ın birebir kopyası..hadi ambalaj aynı bari etiketlerinin dizaynını falan değiştirselerdi..

zehra16 on 2 Mart 2010 11:38 dedi ki...

ben de benimkileri bekliyorum sabırsızlıkla:)

seciloc on 2 Mart 2010 13:14 dedi ki...

ETS den ben de alışveriş yaptım ve o kadar başarılı bir paket içinde, o kadar güzel ürünler geçti ki elime şirketteki bütün kızlar sipariş verdiler benden sonra :))))
çok severek kullandığım bi sürü kremim oldu :))))

isimyok000 on 2 Mart 2010 14:40 dedi ki...

bende Eyüp Sabri tuncerden sipariş vercem ama hediye olarak hangi kokuyu seçsem karar veremedim. senin seçtiğin hangisi ve tavsiye Edermisin?

Sim on 2 Mart 2010 15:09 dedi ki...

Did dans la mode : nickini yazmakta zorlandım resmen :) umarım bir an evvel gelirler, hadi bakalım..

Dramaqueen : Potion of love doğru. Postu hazırladım, yakında yayınlanacak.. İpucu vereyim : kokusu bildiğin Angel!!

deniz : firma çok ilgili, eminim hemen düzeltirler siparişini..

zehra16 : umarım hemen kavuşursun

nilgün : bu konu ürünleri ilk gördüğümde benim de ilgimi çekti. Üşenmedim, VS ile EST kıyaslaması yapan bir post hazırladım. Yakında yayınlanır.. :)

seciloc : aynen ya, deli gibi yayılıyo promosyon :)

isimyokooo : Ben Potion of Love, Swiss Chocolate ve Melon aldım ama zevk meselesi.. Çiçek kokusu sevmiyorum pek..

modanarsist on 2 Mart 2010 16:49 dedi ki...

bende verdim siparişimi:))) yaa swiss chocolate güzelmi kokusu çok merak ediyorum...cevap verirseniz sevinirim XD

gökçe on 2 Mart 2010 17:56 dedi ki...

swiss choclate nin kokusu nası hani potion of love ı tanımlarken angel demişsin çok açıklayıcı oldu bunuda benzetebileceğin bişey varmı ona göre seçim yapalım

Sim on 2 Mart 2010 20:01 dedi ki...

modanarsist & gökçe: şimdi geldi swiss chocolate.. tatlı bi çikolata kokusu.. acı bademli çikolata gibi.. beğendim, bayıla bayıla sürerim ben bunu..
Ama ben fındık, vanilya, karamel kokularını çok severim. Sevmeyenlere ağır gelebilir.. Baya oriental bir koku.. Postu hazırlıyorum, yakında yayınlanır..

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar internetten alışverişte kredi kartı numarası verme konusunda çok çekimserim. sorun olmuyo mu sonra, hani birilerinin eline geçer diye korkuyorum. siz naapıyorsunuz?

seciloc on 4 Mart 2010 10:45 dedi ki...

ben açıkcası yıllardır internetten alışveriş yapıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama yine de yönlendirmek istemem :)) garanti bir ara sanal kredi kartı çıkartmıştı, alışveriş yapacağın gerektiği kadar zaman para yüklüyordun, sonrasında numara alınsa bile içinde para olmadığından sorun olmuyordu. sanırım hala buna benze devam eden kartlar var, belki onları araştırabilirsin :)))

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada