20 Ocak 2010 Çarşamba

"Hakkımda 7 şey" MiM :)


Miss Dominika mimlemiş beni.. :) "Hakkımdaki 7 şey"

1) 3 öğün fast-food ile beslenebilirim. Çikolataya hiç dayanamam.

2) Kariyer benim için çok önemli. Keni paramı kazanma takıntım var. Neden böyle bilmiyorum ama para kazanmadığım an nefes alamazmışım gibi geliyor..

3) Sevgilimi çok seviyorum. Gerçekten. 4.5 sene oldu. Herşey ilk günkü gibi. Çoook zor günler atlattık beraber. Gittikçe daha da yakınlaşıyoruz birbirimize sanki... Tuhaf bi gelişim içinde ilişkimiz.. Değişiyo, büyüyo, gelişiyo hiiiççç bozulmadan.

4) Hava soğuk ya da yağmurlu olduğu zaman sokakta kalan hayvanlar için çok üzülüyorum. Evet bir sürü evsiz insan da var ama neden aklıma ilk olarak hayvanlar geliyor? Anlamıyorum.

5) Gece uyurken çok feci diş gıcırdatıyormuşum, öyle diyolar.

6) Güzel vakit geçirmek, güzel yaşamak, bol bol seyahat etmek ve istediklerime sahip olmak için yaşıyorum. (hedonizm? hımmm...) Bir dönem terapiste gittim. Narsistik tandanslarım olduğunu söyledi.. tendency.. "hımm.. durum o kadar da kötü değil" dedim içimden.. Zaten bu blog da bu ruhu besliyor.. :)

7) Yalana ve samimiyetsizliğe hiç tahammül edemiyorum. Bi de yavaş insanlara.. Yavaş konuşan, yavaş iş yapan, yavaş hareket edenlere nedense tahammülüm sıfır. Törpülemeliyim. Eskiden çok agresiftim, düzeldim şimdi, yumuşadım pamuk gibi..

Böyle bişiler işte..

9 comments:

Aslı on 20 Ocak 2010 21:34 dedi ki...

:) Çok da pamuk olma, azıcık törpülensin o insanlar ki toplum temizlensin! Sebzeyi meyveyi çok seviyorum ama kendimi tutmasam sürekli patates kızartması, kumpir, köfte beslenirim yani...

Bu arada diş gıcırdatma için dişlik falan birşeyler kullan canım yoksa diş uçları zayıflaşıyor aşınıyor gittikçe... Bak yan koltuğumdaki psikiyatrist de genelde gerginlikten kaynaklanır diyor:)

Sim on 20 Ocak 2010 21:59 dedi ki...

:)
ayhh teşekkür ederim..
evet gergin bir dönem.. kilo aldım, diş gıcırdatıyorum ve elimden gelse evden çıkmicam..
dişlik olayını söylüyo herkes, bi dişçiye gidebilsem...

€s®ac@ on 20 Ocak 2010 23:07 dedi ki...

biri beni mi anlattı :)))
şu 1.maddeye sevgili durumlarına ve kariyer hedefine totosu ağırlara olan tahammülsüzlüğünle aynen örtüşüyorum:)

Dominika on 20 Ocak 2010 23:58 dedi ki...

gece bende çok diş gıcırdatıyorum :( hatta ertesi günler çene ağrıları ordan kulak ve enseye vuran ağrılarım olmuştur :(
yavaş insana bende tahammül edemiyorum.Sanırım bu çok tez canlı olan , çabuk iş bitiren kişilerde olan bir özellik.. sen hızlısındır karşındaki uyuşuk uyuşuk iş yapar sinir olursun :)

Dominika on 20 Ocak 2010 23:58 dedi ki...

bu arada teşekkürler :)

Sim on 21 Ocak 2010 13:13 dedi ki...

esraca : dimi ama ya haksız mıyım? mıy mıy mıy anlatır, ayıp olmasın diye dinlersin.. bişi rica edersin, o yapana kadar ben yapayım dersin en sonunda.. uyuz bi durum :)

dominika : dişlik öneriyorlar bu gıcırdatma olayı için ama kişiye özelmiş. dişçinin ölçü alması gerekiyormuş..

moda ve hobi perisi on 23 Ocak 2010 18:21 dedi ki...

bende de diş gıcırdatma var dişlere takılan bi plastik bişiy verdi doktorum şimdi çok iyi hemde bu sefer çeneminde ağrısı kalmadı bence ende bi doktara danış canım

modamakyajveben on 23 Ocak 2010 19:47 dedi ki...

yalana ve samimiyetsizlige bende tahammül edemiyorum.vede cok cabuk anlarim yalan söylediklerini.
ne guzel söylemissin pamuk gibi yumusadim,sanirim bende yumusadim bi cok konuda:)

Sim on 23 Ocak 2010 20:49 dedi ki...

modamakyajveben : buna büyümek diyolar sanırım.. :) ne dersin?

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada