29 Ocak 2010 Cuma

E.L.F. Blush Brush


Mükemmel ötesi bir fırça..

e.l.f. stuıdio serisinden blush brush..

Birçok blogda övgüyle bahsedildiğini duyduğumda teredüt etmeden aldım. Şu yazımdaki alışverişe ait bi parça.


Yumuşacık bi kere.. en çok bunu sevdim.

Allık uygulaması için de gayet ideal..



Satın almak için Click Click..
Fiyat : 3.5 pound.. (Yaklaşık 8.5 TL)


9 comments:

FashionMakeupFreak on 29 Ocak 2010 18:24 dedi ki...

ben bayılıyorum bu fırçaya. başka fırça kullanmaz oldum :D

Dominika on 29 Ocak 2010 18:41 dedi ki...

güle güle kullan canım.. bu elfin tüm ürünlerini alsak ya :P

chfashiontrend on 30 Ocak 2010 00:57 dedi ki...

Allık fırçasının yumuşaklığı ve cildi tahriş etmemesi oldukça önemli bir detay bence...Güle gülekullan.

Pebbles on 30 Ocak 2010 12:16 dedi ki...

Evet gerçekten çok güzel bir ürün.

Sim on 1 Şubat 2010 22:57 dedi ki...

FMF, aynen ya, süper bişi

Dominika, katılıyorum. Hatta odamda bir elf standı olsun istiyorum :)

chfashiontrend, kesinlike, teşekkürler..

Pebbles, evet evet :)

Dominika on 4 Şubat 2010 05:40 dedi ki...

off elf standı mı:) bak stand olarak düşünmedim, şimdi daha bir heveslendim :) bende elf standı olmasa da ,stand var :) herşeyi kullanmasam da orda olduklarını bilmek bile beni mutlu ediyor.deli miyim neyim :) bu kozmetik nasıl bir şey yahu :)

gul on 4 Şubat 2010 12:09 dedi ki...

önerebileceğin diğer fırçaları hangisi.
benim ikinci elf siparişimde ilki gibi kayboldu. ama hatamı buldum adresi sadece ilk satıra sığdırmak gerekiyormuş.bende geniş geniş eksiksiz yazmak için hiç kısaltma yapmadım ve ikinci üçüncü satırada yazdım. ama yanlış yapmışım işte. ilkinin geri ödemesini yaptılar umarım ikinciyide yaparlar beklemedeyim. ama bir daha free shipping olunca aynı hatayı yapmayacağım ve bende bu güzel elf fırçalara umarım kavuşacağim.

Sim on 5 Şubat 2010 15:18 dedi ki...

Dominika : Nasıl yaniiii? Bildiğimiz kozmetik dükkanlarındaki standlardan mı var? Lütfen hayır de, yoksa direk adresini alıp sizin eve gelicem :)

gül : göz fırçalarını kullanıyorum (studio serisi değiller) her biri 1 pound ve gayet memnunum. Bir de complexion ve fondöten fırçaları var bende, onlar da gayet güzel. Aman hepsi bi güzel işte :)
İkincinin de geri ödemesini yapmaları lazım muhakkak. yapmazlarsa haber ver e mi?

Nah a Perfect Day on 4 Nisan 2010 12:02 dedi ki...

Bu fırça süpermiş ama ya:S içim gitti postu okurken:(
güle güle kullan canımcım(:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada