23 Ocak 2010 Cumartesi

Kozmosim Makeover :)


Efendimmm...

Malum hava buz...

Bu hafta ev-iş-ev-iş dışında hiçbi aktivitem olmadı..

Kucağımda laptop, araştırma yaparken müthiş bir site keşfettim..

www.taaz.com

Bu bir virtual makeover sitesi. Fotoğrafınızı yüklüyorsunuz ve birçok değişik saç, göz, makyaj vs deneyebiliyorsunuz..

Buraya kadar OK. Bunun gibi birçok site ve program var senelerdir, yeni bişi değil..

Fakat burada farklı olan şu : üzerinizde denediğiniz tüm makyaj malzemeleri gerçek. Yani şöyle ki, NARS ruj, MAC kalem, Dior fondöten sürüp deneyebiliyorsunuz.

Üstelik eyeliner çekme stilinden far miktarına, gloss parlaklığından allık uygulama şekline kadar tüm detayları kendiniz belirliyorsunuz.

Gerçek ürünleri satın almadan evvel yüzümüzde denemek için müthiş bir fırsat. Bir nevi self-swatch diyebiliriz..

Milyon farklı verisyonda kozmosim yarattım.. beğendiklerimin bir kısmı aşağıda. Celebrity yaptım kendimi bazılarında hahahahah çok eğlendim..

Bu arada kısmen de olsa deşifre oluyorum ama sorun değil. Fotoğraflar o kadar farklı ki gerçek halimden, mümkün değil tanıyamazsınız..

Enjoy the photos! ;)



Yukarıdaki foto Dita Von Teese Kozmosim :)










Jessica Simpson Kozmosim





Gülşen Bubikoğlu Kozmosim (pek benzetirler beni bu kadına.. çözemedim gitti..)

Victoria Beckham Kozmosim hahahahah

Lady Gaga Kozmosim





13 comments:

mughetto on 23 Ocak 2010 19:37 dedi ki...

Çok enteresanlar :))
Orjinal Kozmosim hangisi ?

Ayşegül on 23 Ocak 2010 19:38 dedi ki...

Hariikaymışş =) Ben de yapıcam.. :) merak ettim bana kızıl saç nasıl olucak..

cicibebe on 23 Ocak 2010 19:42 dedi ki...

eğlenceli bir çalışma olmuş :) ellerine sağlık kozmosim..

ben bu siteyi keşfettiğim zaman çok istedigim sarı saçlara büründürdüm kendimi..fakat fotografı msn avatarıma koyunca aldıgım tepkiler öyle kötüydü ki saç rengimi 1-2 ton açmayı bile düşünemiyorum artık :))

Sim on 23 Ocak 2010 20:46 dedi ki...

mughetto : hiçbiri :) hiçbiri bana benzemiyo..

Ayşegül : yap yap güzel bi vakit öldürücü..

cicibebe : ben de bol bol esmer yaptım kendimi farkettiysen, normalde sarışınım :)

Adsız dedi ki...

Ilginc ve eglenceli. Kendimizi Deistrmek cok hosumuza gidio nedense. Bende iphonede buna benzer uygulamalari kullanarak yapiorum cok eglenceli oluo.
Bu arada izleyicinim. Bnde szi bloguma beklerim sevgiler...

Sıla Yılmaz on 24 Ocak 2010 01:07 dedi ki...

bunlar da ne hiçbiri sen gibi değil :)

bende aynen bu programı keşfettiğimde ilk işim kendimi sarışın yapmak olmuştu :)

Sim on 24 Ocak 2010 01:15 dedi ki...

Eveeet işte bu yüzden böyle açık açık koydum buraya :) Alakam yok :)

Pebbles on 24 Ocak 2010 10:56 dedi ki...

Canım çook şeker olmuşsun. Bayıldım hepsine :)

Sim on 24 Ocak 2010 12:09 dedi ki...

Mor Kelebek & Pebbles : Teşekkürlerrr :)

Esra on 24 Ocak 2010 18:40 dedi ki...

eheh:D

hayal perest on 25 Ocak 2010 10:10 dedi ki...

allıklar çok kötü duruyor yanlız:(

gul on 25 Ocak 2010 14:52 dedi ki...

eğlenceli.bende yapmıştım bir kaç kez. kızıl saçın bana yakışacağını farkettim bu sayede.gerçekten çok komiklerde çıkabiliyor.

Sim on 25 Ocak 2010 19:59 dedi ki...

hayalperest : cnm allık miktarını da ayarlayabiliyosun.. ben bilerek abarttım :)
gül : gerçek hayatta deneyip saçlarımızı mahvetmek yerine bu şekilde daha sağlıklı :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada