4 Temmuz 2010 Pazar

PASTEL Neon Ojeler.. :)



Bu sene bu renkler ÇOK ÇOK Moda!! demedi demeyin..

Neon renkli ojeler bu yazın favorisi. Şu sıralar essie'nin ojeleri revaçta biliyorum. Fakat adım başı her yerde bulabileceğimiz ve essie'nin 20'de 1'i fiyatına satılan PASTEL de neon ojeler çıkardı.


2010 yazında 80'ler modasını çok ucuza yaşayabiliyoruz yani..

Gittim, tüm neon serisini aldım ben de.. Henüz sürmedim hiçbirini, ama bakmak bile mutlu olmama yetiyor.. İnanılmaz şeker değiller mi?
Bu arada neon koleksiyonuna ait olmayan bir oje daha aldım. #70

Soldan sağa : 303-304-302


Soldan sağa ; 70-305-301
Bu arada dipnot : Neon ojeleri açık beyaz veya krem rengi bir ojenin üzerine uygulamak renkleri daha vurgulu & çarpıcı bir hale sokuyormuş.. Hiç aklıma gelmemişti.. Örneğin mat beyaz üzerinde daha canlı renkler elde edebiliriz.. :)

Sevgiler,

Sim

10 comments:

//SECHHILL\\ on 4 Temmuz 2010 17:49 dedi ki...

Mora bayıldıııım resmen =) Eminim süper dururlar güle güle kullan

tubiss on 4 Temmuz 2010 21:43 dedi ki...

ay çok güzeller mor ve sarı çok tatlı duruyo ama onları süremem ki :)) pembe yada kırmızıyı alırım ancak

Gizzy on 5 Temmuz 2010 17:28 dedi ki...

off çok güzel bunlaar akşam hemen gidip topliyim hepsini:):):)

Cerenicus on 8 Temmuz 2010 15:24 dedi ki...

çok güzeller ben de gidip hepsini alıcamm, harikasın :))

http://cerengnc.blogspot.com/

Trincess on 8 Temmuz 2010 20:45 dedi ki...

ben bunlari cok aradim ama sadece iki rengini bulabildim, istanbul'da bulabilecegim bir yer biliyor musunuz?

Pembe-askı on 11 Temmuz 2010 12:12 dedi ki...

Çok beğendim gerçekten haberini özellikle mat beyaz sırrını bizle paylaştığın için çok teşekkürler. ;)

http://pembe-aski.blogspot.com/

Fashion Detox on 23 Temmuz 2010 17:07 dedi ki...

Nereden aldın acaba bulamadım ben:((

Sim on 30 Temmuz 2010 11:03 dedi ki...

watsons'larda ve gratis'lerde var cnm.

K A T H L E E N on 11 Ağustos 2010 16:58 dedi ki...

i love these bright colors! come follow me xoxo

Oje Delisi (: on 27 Ağustos 2010 07:47 dedi ki...

bende serinin hepsini topladım. çok güzeller! :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada