6 Temmuz 2010 Salı

LUSH / Porridge Sabun


Hani ben 1.5 aylık uzun bir ara verdim ya yazmaya, işte o dönem içerisinde Lush aşkım kabardı..

Bir kalıp "Honey I Washed The Kids", bir kalıp "Godmother" bitirdim.

Hatta (gülmeyin) babam Gotmother'ı çok beğendiği için ona da kocaman bir kalıp kestirdim, bayıla bayıla kullanıyor..

Fotoğraflarını çekmedim. Üşendim :) Sonra bitti o sabunlar, ben de yenilerini almaya Lush'a gittim.

Bu sefer bi değişiklik yapayım dedim. Diğer sabunları da inceledim. Normalde biraz gelenekçi bir tipim. Bir markada bir ürün beğendiysem, direk gider onu alırım.

Genel olarak ruh halim yenilik, değişiklik ve farklılık arıyor son zamanlarda :) Sanırım bu durum sabunlarıma kadar yansıdı..

Uzun lafın kısası, Porridge'i gördüm. Denemeye karar verdim. Aldım. Kullandım. Bitti. Yenisini aldım. O da bitti. Alıyorum. Bitiyo. Alıyorum. Yine bitiyo. Neden bu kadar pahalı? :) Yine de alıyorum.

Sabunun içinde yulaf parçaları var. Porridge aslında müsli gibi kahvaltıda yenen bir yemeğin adı.

Sabunu kullandıkça sabun eriyor. Ve epey köpürüyor. Cildin üzerinde kireç gibi beyazımsı bir tabaka bırakıyor, gerçekten ne kadar iyi temizlediğini hissedebiliyorum.

Sabun eridikçe yulaf parçaları daha da meydana çıkıyor. Zamanla sadece yulaf parçalarından oluşan bir bar halie geliyor hatta..

Mükemmel bir peeling sabunu diyebilirim. Kullanırken dikkatli olmak lazım, can yakabiliyor. Ürünün açıklamasında "hassas ciltler için ideal" demiş ama ben pek katılmıyorum. Hassas ciltlerin canını acıtabilir biraz..


2 kalıp bitirdim. Yenisini almak için can atıyorum.

Lush sabunları arasında en sevdiklerim :

1)Honey I Washed The Kids
2)Gotmother
3)Porridge oldu. :)

Bu arada www.lushturkey.com adresinden yüklü bir alışverişim oldu. Örneğin çok merak ettiğim KATI ŞAMPUAN olayı ile tanıştım. Pek benlik değil ama.. Kullanamadım..

Önümüzdeki günlerde bol bol Lush yazısı geliyor, bilginize :)

Öpüyorum.

Simm

6 comments:

Fashionlicious Girl on 6 Temmuz 2010 20:17 dedi ki...

aynen bende annemle lush hastayısızz.evdeki bütün bakım ürünleri lush:P Sana WHOOSH u ve GODİVA'yı öneririm hele godiva hayatımın ürünü harika bir şampuan!

seyma on 6 Temmuz 2010 20:42 dedi ki...

kokusu çok güzel porridgein ya.ben aldım ama kullanmaya kıyamıyorum kokluyorum.elimdekiler bitsin kullancam artık

gul on 9 Temmuz 2010 16:26 dedi ki...

bana lush ın ürünleri çok pahalı geliyor onun yerine gidip mısır çarşısından çeşit çeşit sabun almayı tercih ediyorum. ama lush ın kokularınında hakkı yenmeyecek kadar güzelleri var...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş on 12 Ağustos 2010 09:19 dedi ki...

ay canım çektiii

Jesa on 12 Ağustos 2010 18:12 dedi ki...

lovely blog :)

cheers, Jesa

ayşen on 21 Ağustos 2010 12:48 dedi ki...

türkiye'de her markada olduğu gibi lush da anlamsız bir şekilde pahalı.ilginç gelebilir ama size ingiltere internet mağazasından alışveriş yapmanızı öneririm. örneğin bahsettiğiniz porridge soap sadece 2.65, big şampuan 10 pound. parfümlerinden hiç bahsetmiyorum bile. türkiye'de herşey 3 kat daha pahalı. posta parasına rağmen ingiltere'den alınca çok daha ucuza geliyor ;) lush severlere tavsiye ederim.
hem de türkiye'de henüz çıkmamış ürünler de oluyor. adresi www.lush.co.uk

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada