8 Nisan 2010 Perşembe

Stila Contouring Trio


Hazır Strawberry'de 9.5 TL'ye inmişken, bunu da tanıtayım istedim.. Şu an %76 indirimde!!

Stila Contouring Trio

Ben çok çok önce almıştım, hiç kullanmadım evde öylece duruyor. Ve aldığımda 9.5 TL'den daha pahalıydı :(


Müthiş cici bir kutusu var.

Ama çok büyük :( İçindeki pudraların boyuna bakınca, kutunun bu kadar büyük yapılmasına bir anlam veremiyorum.. Yanımda taşımam için çok gereksiz büyük çünkü..

Ama ürün, ve üretim amacı güzel..

Kutunun içinden pudrayı nasıl kullanacağımızı gösteren bu broşür gibi şey de çıkıyor..

Çok gerekli mi? Hayır aslında, ama hoş bir detay..

Elmacık kemikleri nasıl belirginleştirilir, burun nasıl daha ince gösterilir vs.. Hepsinin tanımı burada mevcut..

Ürünün kutusu..

Pudraların renklerini gösteren çizim (kutunun arkası)
Flash : ışıltılı orta kahverengi bir pudra. Aydınlatıcı görevi görüyor..
Light : açık renk pudra.
Dark : koyu renk pudra.
Kutusu gümüş rengi, fakat metal değil. Karton gibi bişi.. Sert ama. Kolay kolay yıpranmaz yani..

Bu da arkası.

Ve işte pudralar. Üzerinde renklerin yazılı olduğu sert bir koruyucu jelatin var.

Pudranın en şirin özelliği, aynasının yan tarafında bulunan minik led ışıklar.

Pudranın kapağını açtığınız zaman ışıklar otomatik olarak yanıyor..
Ama ürün ilk geldiğinde, minik bir bant kaplı olarak geliyor (bkz aynanın alt kısmı)

O bant koruyucu görevi görüyor.
Işıklar cidden aydınlatıyor bu arada.. Aslında bunu sürekli yanımda taşıyabilsem, ana makyaj aynası olarak kullanabilirim. Ama dediğim gibi, çoook büyük bir palet, ve gerçekten çantama atasım gelmiyor..

Light ve dark renkler tamamen mat.
Flash ise ışıltılı bir pudra.
Elimde buna benzer o kadar farklı pudra var ki.. Dark yerine MAC Blot Powder, Flash yerine Stila kitten göz farı ve light için herhangi bir finishing powder kullanıyorum. Çok da elzem bir ürün değil benim için..
Ama elinizde bu tür ürünler yoksa, hepsini toplu halde uygun fiyata alabileceğiniz güzel bir seçenek.
Stila'nın web sitesinde satış fiyatı 16$ ve ürünün esas değeri 54$ olarak belirtilmiş. Click Click..
Strawberry'de ise şu an sadece 9.5 TL. Click Click..
Öptümmm
Sim

5 comments:

yıldız on 8 Nisan 2010 15:12 dedi ki...

benimde bugün yarın gelir bende 9,5 dan aldım:) sende scotbarnes pudraları ucuza almıştın:) bu arada ben bunları alırken sanki normal bi kutu diye düşündüm elimdeki refil farlarıda bitince koyarım dedim ama olmamı :(

Sim on 8 Nisan 2010 21:07 dedi ki...

iyi etmişsin, 9.5 çok komik :) Scott Barnes'ları nasıl kullanıyorum sana anlatamam. Elimdeki diğer tüm pudralar direk out oldu bir anda..
Bilemiyorum, palet pek de açılabiir türden birşey değil, ama belki becerirsin :)

yıldız on 9 Nisan 2010 10:38 dedi ki...

ay evet çok güzelpudra kozmosimcim.
benim tenimle birebir oldu karamel rengi
eskiden ne çok scottbarnes kampanyası olurdu sanırım ellerinde tükendi. bakiim bi gelsin boyutları refil farlarla aynı ise belkide koyarım:)

Roxelanne on 9 Nisan 2010 18:36 dedi ki...

pudraların büyüklüğü tam olarak ne kadar canım, bozuk para boyutuyla kıyaslabilir misin:) almayı düşünüyorum da 1 tl nin boyutundan küçük gelip de beni şok etmesin:)

www.modaduygusu.blogspot.com on 3 Mayıs 2010 19:34 dedi ki...

http://i0.richardjohn.co.uk/clarins_glossappeal_ginger_0228.jpg bu da süper

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada